וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר על הסערה שחולל נתניהו: "לא אמירה מוצלחת שמסייעת לדכא שנאה"

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 11:50

שר החקלאות מתח ביקורת בריאיון ב-103FM על רה"מ, לאחר שהשווה מפגינים לפעילי טרור בטרם המראתו לארה"ב. לדברי השר, האמירה מעודדת שנאה ומחזקת החלטות "מהבטן ולא מהראש". בנוסף, התייחס להתקדמות להסכם עם סעודיה, ואמר שניתן להסתמך על האופוזיציה לטובת העברתו בכנסת

נתניהו המריא לביקור בארה"ב ותקף את המפגינים: "חוברים לאש"ף ולאיראן"/רועי אברהם/לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/לע"מ

שר החקלאות אבי דיכטר מתח היום (שישי) ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהשווה מפגינים לפעילי טרור. "אני לא חושב שאלה אמירות מוצלחות, שאלה אמירות שעוזרות לדכא שנאה או למנוע שנאה", אמר השר בריאיון ב-103FM. "אני בטוח שאם אנחנו לא ניקח את יום הכיפורים הזה ונאמר 'מכאן מסיגים את השנאה לאחור', מרגע שאתה עובר לשנוא, אתה עושה דברים מהבטן ולא מהראש".

"אני אומר לך כאחד שראה את זה מקרוב אצל לא מעט אנשים, בבטן יש לך מיצים שונים שמשפיעים, לא תמיד אתה שולט בזה, התוצאה בדרך כלל רעה עד גרועה ובסופו של דבר מצטערים על זה בעוד 50 שנה", המשיך דיכטר. "אני ממליץ לאנשים להצטער על זה בעוד שלושה ימים".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך דיון של ועדת החוץ והביטחון, כנסת, ירושלים 19 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
בנימין נתניהו ואבי דיכטר/ראובן קסטרו

בנוסף, השר אמר כי בשביל להעביר הסכם עם סעודיה בכנסת, ניתן להסתמך גם על מפלגות האופוזיציה ואפילו להתקרב לממשלת אחדות. לדבריו, "אני חושב שבהעברת חוק או הסכמים בסדר גודל כזה, כל מהלך כשר. כשאנחנו מדברים על הסכם עם סעודיה, הסכם אמיתי, משמעותי, עם בשר של תוכן, יש לזה חשיבות עצומה".

"הסכם עם סעודיה קרוב להסכם השלום עם מצרים - החשיבות למדינה כמו סעודיה, שהיא מדינה כמעט משלימה למצרים בהיבטים מסויימים, וגם מדינה עם אתרי קודש חשובים לאסלאם, לכן יש חשיבות רבה מאוד. זה יכול להיות בהחלט קו שבר משמעותי חיובי עבור ישראל אל מול העולם הערבי, לסחוף אלינו להסכמים מדינות ערביות נוספות, שזה עניין אולטרה אסטרטגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully