וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פחות מ-9 חודשים: מנכ"ל המשרד של בן גביר מתפטר

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 17:01

עו"ד שלמה בן אליהו החליט לעזוב "עקב סיבות אישיות". זוהי פרישה שנייה מהכוורת של השר, אחרי הדובר אלי פלדשטיין. גורמים המעורים בפרטים: השניים לא הסתדרו תקופה ארוכה. בן אליהו הוא המנכ"ל השלישי שעוזב את תפקידו בממשלה בחודשים האחרונים

בן גביר: "התקפלות בבית הנשיא השפלה לערכי הימין"/מערכת וואלה!

מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, עו"ד שלמה בן אליהו, הודיע היום (רביעי) לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על סיום כהונתו כמנכ"ל "עקב סיבות אישיות", זאת אחרי פחות מתשעה חודשים בתפקיד. מחליפו בתפקיד הוא אליעזר רוזנבאום, המכהן היום כמשנה למנכ"ל.

גורמים המעורים בפרטים מסרו כי השניים לא הסתדרו כבר תקופה ארוכה. על פי אותם גורמים, בן אליהו הגיע עם שיטות עבודה משלו ועם הניסיון הניהולי שצבר אבל גם עם אגו לא קטן - וכשזה מתנגש עם השר וההתערבויות שלו זה מתכון לפיצוץ.

מדובר בפרישה שנייה מהכוורת הצמודה של בן גביר, אחרי שבחודש אפריל האחרון הדובר אלי פלדשטיין עזב את תפקידו אחרי ארבעה חודשים בלבד. בן אליהו הוא המנכ"ל השלישי שעוזב את תפקידו בממשלה בחודשים האחרונים. מנכ"ל משרד החינוך אסף צלאל התפטר בסוף יולי ברקע קידום המהפכה המשפטית, מנכ"לית משרד ההסברה גלי סמבירא הודחה מתפקידה כמה שבועות לאחר מכן.

עו״ד שלמה בן אליהו, השר איתמר בן גביר. ניב אהרונסון, לע"מ, אתר רשמי
פחות משנה בתפקיד. עו"ד בן אליהו והשר בן גביר/אתר רשמי, ניב אהרונסון, לע"מ

"בראשית דברי אני רוצה להודות לשר על שמינה אותי לתפקיד חשוב זה, בעת כה רגישה ונדרשת", כתב בן אליהו לעובדי המשרד. "אני מודה על הזכות שהיתה לי לעבוד עמכם וזה המקום לציין לטובה את עובדי והנהלת המשרד על שיתוף הפעולה הפורה, שהוביל להישגים רבים וביניהם: הישג חסר תקדים של הגדלת תקציב המשרד לביטחון לאומי, משטרת ישראל, כבאות והצלה ושב"ס; העלאת שכר משמעותית לשוטרים ולסוהרים; הגדלה ניכרת של תקני כח האדם במשרד ובגופיו השונים; סיום עבודת הוועדה להקמת המשמר הלאומי שעמדתי בראשה יחד עם צוות מקצועי מהמשרד".

עוד הוסיף במכתבו: "האווירה המשפחתית, המקצועיות וגאוות היחידה שזורמת בעורקי עובדי המשרד לביטחון לאומי ראויה להערכה רבה, המשיכו כך. אני מודה לשר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר על האמון שנתן בי ועל העבודה המשותפת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

"אני מודה למנכ"ל המשרד שנעתר לבקשתי לכהן בתקופה בה בנינו תקציב עתק למשרד, המאפשר למשרד, למשטרה, לכבאות והצלה, ולשב"ס להיות ערוכים לאתגרים העומדים לפתחם, לחזק את יכולותיהם וליישם את המדיניות שלי לחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון האישי", אמר בן גביר.

"בתקופה זו הגענו להישגים משמעותיים וביניהם הובלת תוכנית חירום להקלה במתן רישיונות לנשיאת כלי ירייה פרטי לאזרחים, הגדלת השיטור העירוני, תקצוב השיטור הרגלי ועוד רשימת הישגים רבה. לאור הסיבות האישיות, נענתי לבקשת המנכ"ל לסיים את כהונתו. עו"ד בן אליהו בעל ניסיון רב בשירות הציבורי וכיהן כמנכ"ל של משרדים רבים ואני מודה לו על תרומתו המשמעותית למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully