וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לוינשטיין חולץ על ידי שוטרים לאחר שמפגינים רדפו אחריו לרכבו בת"א

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 12:43

הרב, מראשי המכינה הקדם צבאית בעלי, הוקף על ידי מפגינים לאחר שהרצה בישיבה בעיר. לפיד סירב לגנות: "נתחיל בלגנות את הדברים הנוראים שאמר על להט"בים, חילונים ועל כל אזרח ליברלי במדינה". מיכאלי הצדיקה: "פועל מהישיבה שלו נגד צה"ל, נשים וליברליות - במימון המדינה"

הרב לוינשטיין חולץ על ידי שוטרים לאחר שמפגינים רדפו אחריו לרכבו בת"א. 20 בספטמבר 2023/ללא קרדיט

הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית עלי, לווה אמש (שלישי) לרכבו על ידי שוטרים לאחר שהרצה בישיבת "ראש יהודי" שבתל אביב, והוקף על ידי מפגינים נגד המהפכה המשפטית שעקבו אחריו בדרכו לרכבו. ישראל זעירא, מנכ"ל ארגון ראש יהודי, חולץ גם הוא מהאזור על ידי המשטרה.

הרב לוינשטיין ידוע בהתבטאויותיו הקיצוניות לאורך השנים, בעיקר כנגד קהילת הלהט"ב, ונגד נשים. הוא אף פעל וארגן הפגנות נגד מצעדי גאווה לאורך השנים, בהשתתפות אחד ממוריו הרוחניים, הרב ישראל צבי טאו, מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם. במרץ, לוינשטיין, לצד רבנים נוספים, חתם על מכתב שקרא לצאת להפגין בעד המשך חקיקת המהפכה המשפטית.

הבוקר בישיבת סיעת יש עתיד, סירב יו"ר האופוזיציה לגנות את ההפגנה נגד לוינשטיין. "בוא נתחיל בלגנות את הדברים הנוראיים שהרב לוינשטיין אמר על הקהילה הלהט"בית, על חילונים ועל כל אזרח ליברלי במדינת ישראל", ענה לפיד לשאלת וואלה!.

הרב לוינשטיין חולץ על ידי שוטרים לאחר שמפגינים רדפו אחריו לרכבו בת"א. 20 בספטמבר 2023. ללא קרדיט, עיבוד תמונה
הרב לוינשטיין מחולץ על ידי שוטרים, אתמול/עיבוד תמונה, ללא קרדיט

הבוקר בישיבת סיעת יש עתיד, סירב יו"ר האופוזיציה לגנות את ההפגנה נגד לוינשטיין. "בוא נתחיל בלגנות את הדברים הנוראיים שהרב לוינשטיין אמר על הקהילה הלהט"בית, על חילונים ועל כל אזרח ליברלי במדינת ישראל", ענה לפיד לשאלת וואלה!.

מנגד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, כן גינה את ההפגנה והמרדף אחרי הרב. "הקריאות והפעולות על סף האלימות מההפגנה אמש בתל אביב והאמירה המכוערת של רון קופמן, שטוב שחזר בו ממנה, מדאיגות וראויות לגינוי. דווקא כמחנה ליברלי, עלינו להקפיד שאנחנו לא שופכים את התינוק עם המים. מחאה חריפה ונחושה - כן. הכללות נגד ציבור שלם, הסתה ואלימות - מחוץ לגדר".

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי אף הצדיקה את ההפגנה ואמרה כי "מוצדק להפריע במרחב הציבורי לרב לוינשטיין. מדובר באדם שנאבק נגד נשים במרחב הציבורי בכלל ונגד נשים בצה"ל בפרט. כשהוא פועל מהישיבה שלו נגד צה"ל, נשים וליברליות במדינה דמוקרטית, באמצעות הכסף הרב שהוא מקבל מהמדינה, אף אחד לא מפגין נגדו", מיכאלי אמרה בכנס של תנועת נאמני תורה ועבודה, וארגון קולך ועתים. בהתייחס לסוגית ההפרדה המגדרית במרחב הציבורי מיכאלי אמרה כי "הגרעינים המשיחיים היו תמיד, הכסף העצום עכשיו מאפשר להם לפעול את פעולתם האגרסיבית, להשתלט על הפרהסיה ולהחליט על אופיה של ישראל. הפרדה צריכה להיות מחוץ לחוק, אין הבדל בין הפרדה מגדרית לגזעית".

עוד בוואלה!

ראש המכינה בעלי השווה פקודות צה"ל לחטאי סדום: "על כאלה בא המבול"

לכתבה המלאה
הרב יגאל לוינשטיין. ללא, צילום מסך
פעל בבוטות נגד קהילת הלהט"ב. הרב לוינשטיין/צילום מסך, ללא

העמותה של זעירא, שעוסקת ב"תרבות תורנית וזהות יהודית בקרב קהילות ישראל", פועלת לאחרונה להשתרש בתל אביב, דבר שיצר התנגדות רבה בקרב התושבים החילונים של העיר. זעירא הוא ממארגני תפילת יום כיפור שנערכה בשנים האחרונות בכיכר דיזנגוף בעיר, חלקה בהפרדה בין גברים לנשים, וזו הגיעה השנה לכותרות לאחר סירוב של העירייה לאפשר אותה בהפרדה במרחב הציבורי.

"מחיצה באמצע דיזנגוף זה צלם בהיכל", אמרה מיכאלי. "לא צריכה להיות גם מחיצה בכותל. הכותל הפך לבית כנסת חרדי קיצוני וזו תעודת עניות למה שקורה במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully