וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לוינשטיין נגד מצעד הגאווה בירושלים: "סטייה ועיוות מוסרי"

פרסום ראשון: ראש המכינה הקדם צבאית בעלי שהתבטא בעבר נגד קהילת הלהט"ב, טען כי היא מנסה "להכריח את עם התנ"ך להסכים לדבר מזעזע" וכי "לא ניתן לעוור את עינינו מלראות את הריקבון המוסרי שבמשכב זכר". ארגון ליב"ה שמארגן את ההפגנה נגד המצעד: "נגמרו הימים בהם שתקנו"

עריכה: איתי עמרם

הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית בעלי, קורא הערב (שלישי) לתלמידיו להפגין נגד מצעד הגאווה שיתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים. בקריאתו המתפרסמת לראשונה בוואלה! NEWS הסביר לוינשטיין, מהרבנים הבולטים בציונות הדתית את קריאתו. "קמה במדינת היהודים קבוצת מיעוט קולנית, המנסה להפוך משכבי זכר למעשה לגיטימי ולהכיר ביחסים כאלו כ'משפחה', ועוד להביא ילדים ולהכריח את עם התנ"ך להסכים לדבר מזעזע שכזה".

הרב לוינשטיין שהמוסד בראשותו מתוקצב על ידי המדינה, קבע במאמר שפרסם כי "ישנו מיעוט קטן אך קולני ואלים-מילולית, המכנה עצמו 'ארגון הלהט"בים', שמעודד סטייה ועיוות של הנטייה המינית. הוא פועל בכל דרך ומנסה להביא מדינה שלמה להכיר בחוק במשכבי זכר - משכבי תועבה, כמשפחה לגיטימית".

משתתפי מצעד הגאווה בירושלים  3 באוגוסט 2017. מגד גוזני, מערכת וואלה!
"קבוצת מיעוט קולנית". מצעד הגאווה בירושלים בשנה שעברה/מערכת וואלה!, מגד גוזני

בדבריו הוא גם מתייחס לסערה האחרונה על חוק הפונדקאות שהפלה אבות יחידנים וגרר מחאה של קהילת הלהט"ב ברחבי הארץ. "ולא די בכך, הם גם דורשים לאפשר לבעלי משכב זכר להביא ילדים לעולם ולגדל אותם במציאות של עיוות מוסרי. כיום כבר ברור לכל, כי המאבק הוא לא על זכויות הפרט. זהו מאבק על דמותה של המדינה היהודית".

לוינשטיין שעורר סערה מספר פעמים בהתבטאויות שנויות במחלוקת נגד הקהילה הגאה טען כי "נושא זה הוא ראש החץ בניסיון למחוק את זהותה היהודית של המדינה. זוהי התנגשות חזיתית בין מדינה יהודית לבין מדינת זכויות הפרט ולכן נעשים מאמצים אדירים לנגח את היהדות ולאשר את החוק. לא יבלבלו אותנו עם ערכי השוויון שבשמם הם דורשים לגיטימציה. וכי בשם השוויון נתיר גילוי עריות? וכי בשם השוויון נתיר משכב זכר?".

לוינשטיין ציין בדבריו כי הוא מגלה "אמפטיה והבנת הכאב לאנשים עם נטיות הפוכות" אך טען כי "לא ניתן לעוור את עינינו מלראות את הריקבון המוסרי שבמשכב זכר, וודאי לא נכנע לנוכח האלימות המילולית הדורסנית שמופעלת כנגד כל מי שחולק על דעתם". בסיום המאמר הרב קרא לתלמידיו לאחד "כוחות יחדיו, כל המודאגים מעתיד העם היהודי והמשפחה היהודית, ונגיע להפגנה נגד מצעד התועבה ברחובותיה של ירושלים".

עוד באותו נושא

"הפכו את הסוטים לגיבורים": מכתב רבני הציונות הדתית נגד הלהט"ב

לכתבה המלאה
הרב לוינשטיין נגד נשים בשירות קרבי: "אין מקום יותר הרסני למעמד האישה מאשר צה"ל". אתר רשמי
"ריקבון מוסרי". הרב יגאל לוינשטיין/אתר רשמי

את ההפגנה נגד מצעד הגאווה בירושלים מוביל ארגון ליב"ה, שפרסם מכתב בשם רבנים בולטים בציונות הדתית ונחשף לראשונה בוואלה! NEWS נגד הקהילה הגאה בשבוע שעבר. לדברי הארגון, הרבנים "לא נבהלו" לאחר הפרסום, וכי ההפגנה ביוזמתם תתקיים בשעה 17:00 ברחבת גשר המיתרים בירושלים. עוד מסרו בארגון כי ההפגנה שתתקיים תחת הכותרת "להיות עם נורמלי בארצנו-הרוב השפוי מתעורר" היא באישור המשטרה. "נגמרו הימים בהם שתקנו, הגיע הזמן לומר די לאלימות ולדורסנות של ארגוני הלהט"ב".

הרב לוינשטיין הוא אחד מ-200 הרבנים שחתמו בשבוע שעבר על המכתב נגד הקהילה הגאה. בעבר, הוא גם עורר סערה לפני כשנתיים עם נאומו שזכה לכינוי"נאום הסוטים" כשאמר על הקהילה הגאה כי "הם אנשים שאיבדו את הנורמליות, סוטים שמטריפים את המדינה, נכנסו לצבא ואף אחד לא מעז לצפצף". דבריו גררו ביקורת קשה, ובצה"ל חדלו מלהזמין אותו לפעילויות בבסיסים למשך תקופה מסוימת. מאוחר יותר התפרסמה התבטאות מעוררת מחלוקת נוספת שלו לפיה גיוס צעירות דתיות לצה"ל "שיגע אותן, והפך אותן ללא יהודיות".

חן אריאלי, יו"ר האגודה למען הלהט"ב הגיבה לדברים ואמרה "נאצים, טרוריסטים, אויבי המדינה, אלה המילים שמכוונות כלפי הקהילה הלהט"בית, מילים שמביאות אחריהן סכינים ואקדחים שכבר גבו את חייהם של צעירות וצעירים".

"אנחנו לא מתכוונות לשתוק. בכוונתי להגיש עוד הערב תלונה במשטרה נגד ההסתה הפרועה המשתוללת כלפינו ואני דורשת מראש הממשלה ומהשר לביטחון פנים להשמיע קול ברור, נחרץ וחד משמעי נגד ההסתה ובעד הקהילה הלהט"בית ומצפה מרשויות החוק לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם נגד מי שמאיים על חיינו ועל בטחוננו. נצעד בירושלים ביום חמישי הקרוב, בכוח גדול וחזק ונגן אלה על אלה מפני כל מי שיעז להרים עלינו נשק, יד או מילים שעשויות להרוג".

ח"כ שפיר ליועמ"ש: פתח בחקירה נגד גופשטיין בגין הסתה

בעקבות הסרטון שהעלה בנצי גופשטיין בו קרא לחברי הקהילה הלה"טבית "ארגון טרור". עשרות בני אדם שלחו הודעות באפליקציית הווטסאפ לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בו דורשים ממנו למצות את הדין עם גופשטיין בעקבות התבטאויותיו "המסיתות". עשרות חברי האגודה למעןה להט"ב צפויים להגיע מחר בשעות הבוקר ולהגיש תלונה כנגד גופשטיין בגין הסתה.

ח"כ סתיו שפיר פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט בבקשה לפתוח בחקירה נגד גופשטיין בחשד להסתה לאלימות ורצח. ח"כ שפיר אמרה כי יש "להילחם ביד קשה ובלי פחד בכוחות הקיצוניים שמנסים לגרור את החברה הישראלית לתהומות שנאה והפחדה".

גופשטיין אמר בעקבות הפניה של ח"כ סתיו שפיר לפתוח בחקירה כי "אני מציע לח"כ שפיר ללמוד על חשיבות הדמוקרטיה ועל החשיבות של חופש הביטוי במדינה דמוקרטית". עוד הוסיף כי "לא נרתע מאיומים של אנשי הקהילה הלהטב"ית. ההפגנה תתקים כמתוכנן ביום חמישי מול המצעד. אני מברך את הרב לוינשטיין על קריאתו להגיע להפגנה ויודע שהרוב הדומם במדינת ישראל נגד אבא ואבא ובודאי נגד מצעדי פרובוקציה ברחבי ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully