וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בבית חולים במרכז הארץ נעצר בחשד שייבא סם אונס לישראל

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 19:21

החקירה נפתחה לאחר שהמשלוח שהזמין הרופא נתפס על ידי המכס בנמל התעופה. בדיון בהארכת מעצרו, טען עורך דינו כי הרופא אוהב להתלבש בבגדי נשים והחומר שנתפס הוא ג'ל להסרת ריסים. "החטא שלו הוא נטייתו המינית - לקוסמטיקאיות לא באים לחפש בלקים", אמר עורך הדין

סמים שנתפסו בכבודתו של תייר שנכנס לארץ/דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה הלילה (שני) רופא מיון בבית חולים במרכז הארץ, בן 35, שייבא בקבוקונים עם חומר החשוד כסם אונס. החקירה נפתחה לאחר שהמשלוח שהזמין הרופא, תושב תל אביב, נתפס על ידי משטרת יפו והמכס.

בפשיטה שביצעה המשטרה על ביתו של החשוד - נמצאו בבקוקונים נוספים החשודים כי מכילים סם אונס וחומרים החשודים כסמים נוספים כמו אקסטזי, מריחואנה, וקטמין. הרופא נעצר ונחקר, ולפני זמן קצר הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בתל אביב.

המשטרה עצרה חשוד תושב ת"א בן 35 אשר ייבא מחו"ל בקבוקונים עם חומר חשוד כסם מסוג סם אונס.. דוברות משטרת ישראל
המשטרה עצרה חשוד תושב ת"א בן 35 אשר ייבא מחו"ל בקבוקונים עם חומר חשוד כסם מסוג סם אונס./דוברות משטרת ישראל

בדיון, אמר נציג המשטרה רנ"ג משה פויסטרו: "מדובר ברופא שלמרבה הצער מייבא סמים ומשתמש בהם". לטענתו גם שלא לצריכה עצמית. "החקירה החלה כשסמים שהיו מיועדים לחשוד הגיעו מחו"ל ומבדיקה ראשונית שנעשתה על ידי מכס התגלה שמדובר בסם אונס". בסיום הדיון, הורה השופט על שחרורו של החשוד למעצר בית תחת תנאים מגבילים עד לדיון שייערך בעוד כשבוע.

במשטרה פתחו בחקירה כאמור לאחר שבמכס איתרו את הסמים שהיו מיועדים לחשוד. במסגרת החקירה, הוצא צו חיפוש בביתו של הרופא ואתמול שוטרי תחנת יפו פשטו על הבית ואיתרו את הסמים השונים. לטענת החשוד, הסמים משמשים אותו לדברים אחרים.

סנגורו של החשוד, עו"ד אבירן אסבן, ציין שגרסתו של החשוד היא כי מדובר בג'ל שהוא חומר חוקי שנמכר באינטרנט להסרת ריסים, ואף הציג לבית המשפט מסמכים שמוכיחים זאת. בהמשך לכך, ציין עורך הדין כי הלקוח שלו אוהב להתלבש בבגדי נשים ומשתמש בחומר זה להסרת איפור.

3 בקבוקונים החשודים כסם מסוג GHB – "סם אונס" שנתפסו אצל פרופסור צאוניברסיטה במרכז הארץ. sdsd, באדיבות המשפחה
3 בקבוקונים החשודים כסם מסוג GHB – "סם אונס" שנתפסו אצל פרופסור צאוניברסיטה במרכז הארץ/באדיבות המשפחה, sdsd

עוד טען עורך הדין כי החשוד נתפס באמצעות שימוש במערכת בינה מלאכותית בנמל התעופה בן גוריון שמאתרת חשודים על בסיס נטייתם המינית: "החשוד הזה אותר רק בגלל הנטייה המינית שלו", אמר עו"ד אסבן, "הדבר הכי חמור שהמשטרה משתמשת במערכת הזו 14 שנים, זה התיק הראשון שלמעשה חושף את הבינה המלאכותית שמשמת בנתב"ג. כל החיפוש פה לא חוקי".

"החשוד הוא רופא, עושה הדרכות לסטודנטים, אדם רציני שלא מתעסק בדברים כאלה", טען עורך הדין בדיון בבית המשפט, "החטא שלו שהוא אוהב להתלבש בבגדי נשים והנטייה המינית שלו - לקוסמטיקאיות לא באים לחפש בלקים וזו הסוגייה".

במהלך הדיון, המשטרה לא הזכירה שימוש במערכת כזו או אישרה את הטענה של עורך הדין. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על שמו ופרטיו של החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully