וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שנעצר אתמול - אח של האדם איתו נפגש בני שלמה בזמן שחוסל

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 21:48

כבר לאחר הרצח, במשטרה סברו כי החיסול בוצע באמצעות מארב מתוכנן. לפי הערכות המשטרה, המתנקשים בראש ארגון הפשע הם חברים באחד הפלגים של משפחת הפשע גואריש. "מדובר בכיוון חקירה שהמשטרה כבר בדקה אותו שנה שעברה והשכילה לשחרר את המעורבים", מסר עורך דינו של החשוד

בווידאו: המשטרה עצרה חשוד ברצח בני שלמה/דוברות משטרת ישראל

החשוד המרכזי ברצח ראש ארגון הפשע, בני שלמה, שנעצר אתמול בבניין יוקרה ברמת גן - הוא, לפני הערכות המשטרה, אחיו של האדם שפגש את בני שלמה בעת הרצח - כך נודע לוואלה! היום (רביעי). לאחר הרצח, במשטרה סברו כי מדובר ב"כיפה אדומה" - כלומר, החיסול בוצע במהלך מארב מתוכנן.

זמן קצר לאחר הרצח, המשטרה עצרה כמה חשודים, אולם הם שוחררו לאחר מכן עקב מחסור בראיות. כמו כן, לפי הערכות המשטרה, המתנקשים בראש ארגון הפשע הם חברים באחד הפלגים של משפחת הפשע גואריש.

עורך הדין שרון וקנין, שמייצג את החשוד המרכזי שנעצר, מסר בתגובה: "מדובר בכיוון חקירה שהמשטרה כבר בדקה אותו שנה שעברה והשכילה לשחרר את המעורבים האחרים. נראה כי הניסיון לקשר פעם נוספת דמות אחרת במשפחה היא טעות חוזרת. אין לנו אלא להמתין כי לאחר מיצוי החקירה ישוחרר החשוד".

בני שלמה. עיבוד תמונה, מערכת וואלה
בני שלמה/מערכת וואלה, עיבוד תמונה

אתמול הותר לפרסום כי לאחר כמעט שנה של מצוד, המשטרה עצרה את החשוד המרכזי בחיסול ראש ארגון הפשע. החשוד שנעצר, תושב רמלה וחבר בארגון פשע מוכר ממרכז הארץ, נחקר בשלב זה בחשד למעורבות ברצח. לפי החשד, הוא שכיר חרב שנשלח על ידי הארגון. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו אתמול בשמונה ימים.

מאז יום הרצח בחודש אוקטובר האחרון, הצליח החשוד להימלט מידי המשטרה שהפעילה כל העת כוחות מיוחדים ואמצעים מיוחדים ללכידתו. הפעילות כללה אף חיפושים ביהודה ושומרון לאחר שהתברר כי הוא מסתתר שם. במשטרה מעריכים כי ארגון הפשע ששלח אותו לביצוע החיסול סייע לו להימלט מהמשטרה.

אולם, בימים האחרונים התקבל מידע במשטרה על האזור הכללי שבו נמצא החשוד, ועל כך שהוא מקבל סיוע מאנשים נוספים. לבסוף, הוא נלכד בדירה בקומה ה-30 בבניין יוקרה ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully