וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להצתה: 10 רכבים עלו באש הלילה בחדרה ובאור עקיבא

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 7:48

צוותי לוחמי אש מתחנת הכיבוי בחדרה פעלו במהלך הלילה לכיבוי 10 רכבים שעלו באש באור עקיבא ובחדרה. לפי שעה, הרקע לדליקות טרם התברר - אולם בחדרה תועד אדם רכוב על אופניים חשמליים זורק בקבוק תבערה. באירועים לא היו נפגעים, אך נזק כבד נגרם לכלי הרכב

שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 12 בספטמבר 2023/דוברות כב"ה, תחנת חדרה

צוותי לוחמי אש מתחנת הכיבוי בחדרה פעלו במהלך הלילה (שלישי) לכיבוי שריפות של עשרה רכבים באור עקיבא ובחדרה. לפי שעה, הרקע לדליקות טרם התברר אך במשטרה בודקים חשד להצתה מכוונת. בסוף השבוע האחרון, שריפה פרצה בשני רכבים נוספים באור עקיבא.

תחילה, התקבל דיווח על שריפת שני רכבים שעמדו צמודים ברחוב שדרות ירושלים בחדרה - וצוות כיבוי הוקפץ לטיפול בשריפה. אולם, עם סיום האירוע, הוזנק הצוות בשנית לרחוב שדרות אלכסנדר בעיר - שם פעל לכיבוי דליקה שפרצה בעוד שני רכבים שעמדו צמודים זה לזה.

מצלמות אבטחה בבית סמוך ברחוב אלכסנדר בחדרה תיעדו אדם רכוב על אופניים חשמליים זורק בקבוק תבערה לעבר הרכבים ונמלט - המשטרה לקחה את המצלמות ופועלת לאיתור החשוד.

שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 
12 בספטמבר 2023. דובר תחנת חדרה, דוברות כב"ה
שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 12 בספטמבר 2023/דוברות כב"ה, דובר תחנת חדרה
שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 
12 בספטמבר 2023. דובר תחנת חדרה, דוברות כב"ה
שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 12 בספטמבר 2023/דוברות כב"ה, דובר תחנת חדרה

כמו כן, שישה רכבים נוספים עלו באש ברחוב מאיר עמית שבאור עקיבא - שלושה צוותי לוחמי אש הוקפצו למקום וביצעו כיבוי באמצעות קצף ומים. מדוברות כבאות והצלה נמסר כי "באירועים לא היו נפגעים בנפש אך נזקים נגרמו לרכבים".

בתוך כך, הלילה הוזנקו צוותי לוחמי אש מתחנת חיפה לשריפת משאית שפרצה ברחוב חירם בעיר, שנמצא בחוף שמן. לוחמי האש סיפרו שעם הגעתם הבחינו במשאית הבוערת ופיצוצים הנשמעים מתוכה, בנוסף, דיווחו הלוחמים על התפשטות של השרפה לשדה קוצים סמוך.

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש שהוזנקו למקום, החלו בכיבוי מרחוק באמצעות תותח הכיבוי ובמטרה לשמור על בטיחותם ולאחר מכן חתרו למגע והשיגו שליטה בשרפה". גם במקרה זה, האירוע הסתיים ללא נפגעים אך עם נזק כבד למשאית הבוערת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully