וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו גינה את דברי מובילת המחאה ברסלר: "הסתה פרועה לרצח שרי הממשלה"

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 21:16

ראש הממשלה גינה את דבריה של פרופ' שקמה ברסלר שאמרה אתמול כי "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא יהודים" והספיקה להתנצל על דבריה מאז. "האמירה השערורייתית הזאת היא גם זילות השואה - הזכות להפגין איננה הזכות להסית", מסר נתניהו

נתניהו: ננסה להגיע להסכמות עד המשך החגיגה עד נובמבר/וידאו (עולה לשרת): איתי בית און/ לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה היום (שבת) את דברי מובילת המחאה, שקמה ברסלר, שאמרה אתמול בכנס "נהלל הראשון לדמוקרטיה" כי "אסור לדבר עם נאצים, בין אם הם יהודים או לא יהודים" והספיקה להתנצל על דבריה מאז. נתניהו מסר: "אני מגנה בחריפות את דבריה של מובילת הפגנות השמאל, שקמה ברסלר, שהתייחסה לשרי הממשלה כאל 'נאצים'".

לדברי ראש הממשלה, "האמירה השערורייתית הזאת היא גם זילות השואה, וגם הסתה פרועה לרצח שרי הממשלה ונבחרי ציבור. הזכות להפגין איננה הזכות להסית".

גם יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ מהליכוד תקף: "אחד, אפילו לא פוליטיקאי אחד מהמחנה 'הנאור' לא מעז לגנות את דבריה המכוערים של מנהיגת המחאה. מחנה שמלא בלשעברים: רמטכ"לים, אנשי מוסד, אנשי משטרה, וכולם רועדים ממנה. 'מנהיגים'".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 27 באוגוסט 2023. שריה דיאמנט, אתר רשמי
ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 27 באוגוסט 2023/אתר רשמי, שריה דיאמנט
שקמה ברסלר ב"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה". יואב איתיאל
שקמה ברסלר ב"כנס נהלל הראשון לדמוקרטיה"/יואב איתיאל

כמה שעות לאחר האמירה שעוררה סערה, פרופסור שקמה ברסלר, כאמור פרסמה הודעת התנצלות בחשבון ה-X שלה: "טעיתי אתמול בהתבטאות שלי", כתבה ברסלר. "השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח. אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה", הוסיפה.

ממטה המאבק "חופשי בארצנו" הגיבו לגינוי של נתניהו: "המסית הגדול בתולדות ישראל, אדם שמשקר כמו שהוא נושם, ראש הממשלה שייזכר לדיראון עולם כמי שדירדר את המדינה ואת צבא העם לשבר שלא היה כמותו - אתה לא תטיף לאף אדם מוסר", מסרו. "חברי הממשלה שלך וקרוביך מסיתים מדי יום נגד הרמטכ"ל, ראש השב"כ, קציני צה"ל ופיקוד המשטרה - ואתה שותק כמו דג. מה קרה שפתאום קפצת?".

גם יוצאי המ"מ, מערך המבצעים המיוחדים באמ"ן, תקפו את דבריו של נתניהו: "נתניהו, כשבנך ושריך קראו לנו במשך חודשים נאצים ופלוגות אס-אה וקיני טרור - לא אמרת מילה וחצי מילה. שתקת שתיקה מפוארת. אז תחסוך מאיתנו את הצביעות הארורה שלך. יש להוציא אותך לנבצרות מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully