וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לסיבוב שני: עו"ד שייצג את הצעירה מפרשת האונס ב-2019 - ייצג את הבריטית בקפריסין

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 1:02

עו"ד הבריטי מייקל פולק, שעומד בראש הארגון "צדק בחו"ל", מונה לייצג את הצעירה הבריטית שטענה בתחילת השבוע כי נאנסה על ידי צעירים מישראל בבית מלון באיה נאפה. ארגונו של פולק עדיין מייצג את הצעירה שהתלוננה בפרשה ב-2019, בפני בית הדין האירופי לזכויות אדם

מייקל פולק: ביהמ"ש בקפריסין הקל בתנאי השחרור של הצעירה הבריטית/צילום: יואב איתיאל, עריכה: עמית שמחה

עורך הדין הבריטי מייקל פולק, שייצג בעבר את הצעירה הבריטית בפרשת האונס הקבוצתי בקפריסין בשנת 2019, קיבל את ייצוגה של הצעירה שטענה בתחילת השבוע כי קבוצת צעירים מישראל אנסו אותה בחדר מלון באיה נאפה. עו"ד פולק, מנכ"ל ארגון "צדק בחו"ל" חוזר לסיבוב נוסף במערכת המשפט הקפריסאית לבקשת משפחתה של הצעירה בת ה-19, ששבה לפי שעה לביתה בבריטניה. מוקדם יותר השבוע דווח בוואלה! כי עורך הדין ניר יסלוביץ שייצג בתיק האונס הקבוצתי ב-2019 מייצג שניים מהעצורים בחשד לאונס הקבוצתי הנ"ל.

במוקד החדשות:

  • מעצרם של ארבעה מהישראלים העצורים הוארך בשמונה ימים נוספים בחשד לאונס הקבוצתי.
  • צעיר נוסף עצור בחשד למעורבות באלימות שליוותה את המעצר.
  • במקביל, בבריטניה פתחו קמפיין מימון המונים לתמיכה בצעירה.
מייקל פולק, עורך דינה של הצעירה הבריטית המואשמת בתלונת שווא על האונס הקבוצתי בקפריסין, נכנס לדיון בעיניינה בבית המשפט בלרנקה. ה-17 לאוקטובר 2019. יואב איתיאל
מייקל פולק, עורך דינה של הצעירה הבריטית המואשמת בתלונת שווא על האונס הקבוצתי בקפריסין, נכנס לדיון בעיניינה בבית המשפט בלרנקה. ה-17 לאוקטובר 2019/יואב איתיאל

מה הם אומרים:

  • עו"ד פולק מסר לוואלה! כי הצעירה חזרה אמנם לביתה בבריטניה, אך "ערוכה לשוב לקפריסין כדי לסייע לרשויות ככל שתידרש".
  • עוד אמר עורך הדין הבריטי: "אנו מייצגים את הצעירה בתיק האונס החדש באיה נאפה. מרשתנו במקרה זה נחושה לראות כי הצדק נעשה. היא סייעה למשטרת קפריסין בחקירת המקרה ותמשיך לעשות זאת עד שתשיג צדק. זוהי כמובן תקופה קשה מאוד למרשתנו ולמשפחתה, והיא מבקשת כי פרטיותה תכובד במהלך ההליך הפלילי".
  • הוא הוסיף כי גם בתיק זה משפחתה של הצעירה מגייסת כספים כדי לספק לה תמיכה וכי "כל התרומות שנעשות מוערכות מאוד בתקופה קשה זו".
הצעירה הבריטית מגיעה לבית המשפט לשמיעת גזר דין, קפריסין, 7 בינואר 2020. רויטרס
הצעירה הבריטית מגיעה לבית המשפט לשמיעת גזר דין, קפריסין, 7 בינואר 2020/רויטרס

מאחורי הקלעים:

  • עורך הדין פולק ייצג את הצעירה הבריטית לאחר שהסתבכה עם הרשויות בקפריסין בפרשיית האונס מ-2019 -אז חזרה בה מתלונתה והורשעה בגין "טירדה לציבור".
  • בהמשך, זוכתה הצעירה בבית המשפט העליון של קפריסין.
  • הארגון של פולק, "צדק בחו"ל", ממשיך לייצג את הצעירה בתיק המקורי באיה נאפה המתנהל בימים אלה בפני בית הדין האירופי לזכויות אדם.

התמונה הגדולה:

  • ארגון "צדק בחו"ל" (Justice Abroad), שבראשו עומד עו"ד פולק, הוא ארגון בריטי שהוקם כדי "לעזור לאלה שהסתבכו בהליכים משפטיים במערכות משפט בחו"ל עם כל המשוכות הנלוות שהם מציבים להם, לייצג את אלה העומדים בפני הפרות בוטות של זכויות האדם שלהם, לא משנה היכן זה מתרחש, ולייעץ ולסייע לקורבנות פשעים כיצד להשיג צדק".
  • הארגון מייצג קורבנות פשע ומעורבים נוספים בתיקים ברחבי העולם כגון יוון, אנטיגואה וברבודה, סין, ארגנטינה וגיאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully