וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בכנס הליכוד ברעננה: מאות מפגינים חסמו צמתים, דיסטל חולצה תחת אבטחה

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 23:51

המוחים שהגיעו למלון לא אפשרו לישראל כ"ץ, גלית דיסטל ודוד ביטן להיכנס לשטח המלון, והם נאלצו להישאר ברכבם. כעבור זמן מה, כמה מהמפגינים הצליחו להיכנס למלון והגיעו עד לאולם בו התקיים הכנס, שם נהדפו בכוח על ידי מאבטחים ופעילי הליכוד שלקחו חלק בכנס

מהומה ועימותים בכנס של הליכוד/רעיה ברקן

עימותים ומהומות פרצו הערב (שני) בכנס בחירות מוניציפלי של הליכוד ברעננה, בו השתתפו שר האנרגיה ישראל כ"ץ, שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן וחבר הכנסת דוד ביטן. מאות המפגינים נגד המהפכה המשפטית שהגיעו למקום, חסמו את הצמתים המובילות למלון "פרימה מילניום" בו התקיים הכנס.

בהמשך הערב, מפגינים אזקו את עצמם לשערי הכניסה לחניונים של המלון וגם ללובי שלו. המוחים שהגיעו למלון לא אפשרו לכ"ץ, דיסטל וביטן להיכנס לשטח המלון, והם נאלצו להישאר ברכבם זמן מה.

מהומה ועימותים בכנס של הליכוד, רעננה. 5 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מהומה ועימותים בכנס של הליכוד, רעננה. 5 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביציאתה מהמלון, השרה דיסטל חולצה תחת אבטחה כבדה על ידי שוטרים שפינו בכוח את המפגינים שחסמו את דרכה של שרת ההסברה. עוד קודם לכן, כמה מהמפגינים נכנסו למלון והגיעו לאולם בו התקיים הכנס, שם נהדפו ונדחפו בכוח על ידי מאבטחים ופעילי הליכוד שלקחו חלק בכנס.

שני מפגינים שנפצעו דיווחו שהם נמצאים בדרכם לבית חולים. אחד מהם סיפר לוואלה!: "שוטרים זרקו אותי מול הרכב של ישראל כץ. אמרנו לו שהוא הורס את הליכוד, שהוא הפך משרתם של כהניסטים. זרקו אותי על הרצפה, יש לי חבלה ביד".

מהמשטרה נמסר בתגובה לאירועים: "במהלך אירוע פוליטי ברעננה צבאו מאות מפגינים על דלתות המלון ולזמן קצר חלק מהם הצליחו להיכנס לאולם הכנסים במקום, תוך שהם תוקפים על פי החשד באלימות את השוטרים וגורמים נזק לרכוש המקום. השוטרים פיזרו את המפגינים וכעת נשמר הסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully