וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של שניים מהחשודים במעורבות בטבח באבו סנאן: "אין להם קשר לאירוע"

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 15:11

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרם של שני תושבי הצפון בשנות ה-30 לחייהם, בחשד כי הם מעורבים ברצח המרובע בגליל. עורכי דינם הכחישו את המיוחס להם, וטענו כי הם ישוחררו בקרוב. "המשטרה נחפזת בתיק"

ארבעה מחוסרי הכרה באירוע ירי בגליל המערבי/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שישי) בארבעה ימים, את מעצרם של שניים מהחשודים במעורבות הטבח באבו סנאן, שבו נרצחו ארבעה גברים. החשודים, גבר בן 34 מטמרה וגבר בן 38 מג'דיידה מכר נעצרו אמש סמוך לכרמיאל על ידי היחידה המרכזית של מחוז חוף בשיתוף פעולה עם יחידת הגדעונים של המשטרה.

"אין לו שום קשר למיוחס לו", טען בדיון עורך הדין ליאור דוידי שמיצג את הגבר מטמרה. "אני חושש שהמשטרה נחפזת בתיק הזה להראות 'עשייה' גם אם אין לה כל ביסוס לטענותיה, רק בגלל העניין התקשורתי".

ראזי סאב, זהר א-דין סעב, אמיר סעב, סלמאן חלבי, קורבנות רצח, אבו סנאן, 22 באוגוסט 2023. מד"א , תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
הנרצחים באבו סנאן/עיבוד תמונה, מד"א , תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

"אין להם כל קשר, לא מקרוב ולא מרחוק, למיוחס להם והם מכחישים כל מעורבות באירוע הרצח", אמר לוואלה! עורך הדין יוסף סלימאן המייצג את השניים. "לא סתם בית המשפט האריך את המעצר בימים ספורים בלבד, כדי לבדוק את גרסתם. אני חושב שבימים הקרובים בית המשפט ישחרר אותם".

אתמול נעצר תושב כפר יאסיף, בן 29, שחשוד גם כן ברצח המרובע באבו סנאן, ולטענת המשטרה תכנן להימלט מהארץ. החשוד ניסה לברוח לדובאי ובשל מודיעין מדויק הוא נעצר והועבר לחקירה. כעבור כמה שעות הוא הובא בפני בית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרו בחמישה ימים. לפני שלושה חודשים נרצח אח שלו ועל פי החשד אז, היה זה על רקע הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי.

עוד בוואלה!

טבח אבו סנאן: ארבעה נורו למוות בגליל המערבי - בהם מועמד לראשות המועצה

לכתבה המלאה
ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023. מד"א, אתר רשמי
זירת הרצח באבו סנאן/אתר רשמי, מד"א

באירוע נרצחו ראזי סעב בן ה-53, המתמודד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות. כבר בשלב הראשוני של החקירה קבעה המשטרה כי לחיסול אין קשר להתמודדותו. לצידו, נרצחו בני דודו של סעב: זהר אל דין סעב בן ה-45 ואמיר סעב בן ה-28. הנרצח הרביעי הוא סלמאן חלבי בן 66 מכפר ירכא.

צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותם של הארבעה. "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הנרצחים, בגילאי 30 עד 50, שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם", דיווחו חובשי מד"א רועי וישניה ואילן לוין, שהגיעו למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully