וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חשודים נוספים תושבי הגליל נעצרו בחשד למעורבות בטבח באבו סנאן

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 21:56

המשטרה עצרה בדיר אל אסד שני תושבי הגליל בחשד למעורבות בטבח באבו סנאן. בשלב זה, על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. מוקדם יותר היום, נעצר בנמל התעופה צעיר נוסף בחשד למעורבות ברצח, שככל הנראה תכנן לברוח מהארץ

ארבעה מחוסרי הכרה באירוע ירי בגליל המערבי/מערכת וואלה!

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרו הערב (חמישי) בדיר אל אסד שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בטבח באבו סנאן שלשום - שבו נרצחו שלושה תושבי הכפר ותושב ירכא. השניים, תושבי הגליל, נעצרו בנוסף לחשוד הנוסף שנעצר במסגרת חקירת הפרשה בנמל התעופה מוקדם יותר היום.

המשטרה כאמור, עצרה היום תושב כפר יאסיף, בן 29, שחשוד גם כן ברצח המרובע באבו סנאן, ולטענת המשטרה תכנן להימלט מהארץ. על פרטי החקירה הוטל איסור פרסום. החשוד ניסה לברוח לדובאי ובשל מודיעין מדויק הוא נעצר והועבר לחקירה. כעבור כמה שעות הוא הובא בפני בית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרו בחמישה ימים. לפני שלושה חודשים נרצח אח שלו ועל פי החשד אז, היה זה על רקע הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי.

ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023. מד"א, אתר רשמי
ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023/אתר רשמי, מד"א

על פרטי החקירה הוטל כאמור בשלב זה צו איסור פרסום. אולם לפי החשד, ניסה הצעיר שנעצר לברוח לדובאי ועל פי מודיעין מדויק נתפס ברגע האחרון והועבר לחקירה.
עורך הדין דורון נוי המייצג אותו עם עו"ד יהלי שפרלינג ועו"ד אליה חן ברק, אמר לוואלה! כי הוא מכחיש את המיוחס לו כל מכל וכול ומכחיש גם את הטענה שניסה להמלט. "הוא עמד לצאת את הארץ עם קרובי משפחה לנסיעה שתוכננה מראש והמשטרה בכלל לא הייתה מעלה על דעתה לעצור אותו אם היה נשאר בארץ. לחוקרים אין בדל ראייה והם נסמכים בתיק הרעוע הזה על מידע מודיעיני שגוי ותו לא. הם ביקשו להאריך אל המעצר בעשרה ימים והחלטת בית המשפט לעצור אותו רק עד יום שני מדברת בפני עצמה".

"עיון בחומר החקירה מעלה שהחשד למעורבותו של החשוד שבפניי ברצח שהתרחש ובו קיפחו חייהם ארבעה אנשים, הוא חשד ממשי", קבע השופט ד"ר זאיד פלאח, והוסיף כי "קיים חשד למעורבות של אנשים נוספים ברצח המזעזע שבוצע". עוד הוסיף וציין כי בשלב זה, לא הובאו בפניו עצורים נוספים.

מוקדם יותר היום נודע לוואלה! כי שב"כ יוצא מחקירת רצח ארבעת האזרחים בגליל המערבי. זאת, למרות שאתמול דווח כי השב"כ כן יהיה שותף בחקירה. במערכת הביטחון גוברת הערכה כי הרצח התרחש על רקע פלילי - ולא על רקע הבחירות המוניציפליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023. מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023/עיבוד תמונה, מד"א, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בטבח המרובע נרצחו ראזי סעב בן ה-53, המתמודד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות. לצידו, נרצחו בני דודו של סעב: זהר אל דין סעב בן ה-45 ואמיר סעב בן ה-28. הנרצח הרביעי הוא סלמאן חלבי בן 66 מכפר ירכא.

צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותם של הארבעה. "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הנרצחים, בגילאי 30 עד 50, שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם", דיווחו חובשי מד"א רועי וישניה ואילן לוין, שהגיעו למקום.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו סנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully