וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הרצח המרובע באבו סנאן: נעצר חשוד שתכנן להימלט מהארץ

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:32

החשוד תכנן לברוח לדובאי ונעצר על ידי ימ"ר חוף. הוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך בחמישה ימים. לדברי עורך דינו, הוא היה בדרך לחופשה משפחתית: "לא היו עוצרים אותו אם לא היה טס, אין למשטרה בדל של ראייה"

אקדח שנמצ בזירת הרצח בנווה יעקב בירושלים/דוברות משטרת ישראל

ימ"ר חוף עצרה היום (חמישי) גבר בן 29 מכפר יאסיף החשוד ברצח המרובע באבו סנאן שלטענת המשטרה תכנן להימלט מהארץ. על פרטי החקירה הוטל איסור פרסום. החשוד ניסה לברוח לדובאי ובשל מודיעין מדויק הוא נעצר והועבר לחקירה. כעבור כמה שעות הוא הובא בפני בית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרו בחמישה ימים. לפני שלושה חודשים נרצח אח שלו ועל פי החשד אז, היה זה על רקע הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי.

על פרטי החקירה הוטל איסור פרסום. על פי החשד הוא ניסה לברוח לדובאי ועל פי מודיעין מדויק הוא נעצר ברגע האחרון והועבר לחקירה. כעבור כמה שעות הוא הובא בפני בית משפט השלום בחיפה, שהאריך את מעצרו בחמישה ימים.
עורך הדין דורון נוי המייצג אותו עם עו"ד יהלי שפרלינג ועו"ד אליה חן ברק, אמר לוואלה! כי הוא מכחיש את המיוחס לו כל מכל וכול ומכחיש גם את הטענה שניסה להמלט. "הוא עמד לצאת את הארץ עם קרובי משפחה לנסיעה שתוכננה מראש והמשטרה בכלל לא הייתה מעלה על דעתה לעצור אותו אם היה נשאר בארץ. לחוקרים אין בדל ראייה והם נסמכים בתיק הרעוע הזה על מידע מודיעיני שגוי ותו לא. הם ביקשו להאריך אל המעצר בעשרה ימים והחלטת בית המשפט לעצור אותו רק עד יום שני מדברת בפני עצמה".

"עיון בחומר החקירה מעלה שהחשד למעורבותו של החשוד שבפניי ברצח שהתרחש ובו קיפחו חייהם ארבעה אנשים, הוא חשד ממשי", קבע השופט ד"ר זאיד פלאח, והוסיף כי "קיים חשד למעורבות של אנשים נוספים ברצח המזעזע שבוצע". עוד הוסיף וציין כי בשלב זה, לא הובאו בפניו עצורים נוספים.

מוקדם יותר היום נודע לוואלה! כי שב"כ יוצא מחקירת רצח ארבעת האזרחים בגליל המערבי. זאת, למרות שאתמול דווח כי השב"כ כן יהיה שותף בחקירה. במערכת הביטחון גוברת הערכה כי הרצח התרחש על רקע פלילי - ולא על רקע הבחירות המוניציפליות.

ארבעה בני אדם נורו למוות באבו סנאן, אחד הנרצחים - מתמודד לראשות המועצה 22 באוגוסט 2023. מד"א, אתר רשמי
נעצר חשוד. זירת הרצח/אתר רשמי, מד"א

בטבח המרובע נרצחו ראזי סעב בן ה-53, המתמודד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות. לצידו, נרצחו בני דודו של סעב: זהר אל דין סעב בן ה-45 ואמיר סעב בן ה-28. הנרצח הרביעי הוא סלמאן חלבי בן 66 מכפר ירכא.

צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותם של הארבעה. "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הנרצחים, בגילאי 30 עד 50, שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם", דיווחו חובשי מד"א רועי וישניה ואילן לוין, שהגיעו למקום.

גאזי סעב, אב לארבעה - שני בנים ושתי בנות, ונשוי לפרופסור חורייה סעב, בעלת דוקטורט בחינוך. סעב לשעבר קצין משטרה לשעבר בדרגת רב-פקד, שירת שנים ארוכות במשמר הגבול. זו מערכת הבחירות השלישית לראשות המועצה המקומית בה הוא מתמודד. אנואר סעב, בן דודו, סיפר לוואלה!: "זה מטורף. המשפחה בהלם מוחלט. אנחנו לא יודעים שום דבר על האירוע".

עוד בוואלה!

שב"כ יוצא מחקירת רצח האזרחים באבו סנאן, ביניהם מועמד לראשות המועצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully