וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ יוצא מחקירת רצח האזרחים באבו סנאן, ביניהם מועמד לראשות המועצה

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 9:33

למרות שאתמול דווח כי שירות הביטחו הכללי כן ישתתף בחקירת הרצח המרובע, במערכת הביטחון גוברת הערכה כי הרצח התרחש על רקע פלילי - ולא על רקע הבחירות המוניציפליות. הפענוח יועבר לטיפול משטרת ישראל

אקדח שנמצ בזירת הרצח בנווה יעקב בירושלים/דוברות משטרת ישראל

לאחר בדיקת ממצאי החקירה הראשונים לוואלה! נודע היום (חמישי) כי שב"כ יוצא מחקירת רצח ארבעת האזרחים באבו סנאן שבגליל המערבי. זאת, למרות שאתמול דווח כי השב"כ כן יהיה שותף בחקירה. במערכת הביטחון גוברת הערכה כי הרצח התרחש על רקע פלילי - ולא על רקע הבחירות המוניציפליות. על כן החקירה תועבר לטיפול בלעדי של משטרת ישראל.

הארבעה, בני 50-30, נמצאו לפני כיומיים במטע חקלאי, כשהם ירויים בראשם וללא סימני חיים. בין הנרצחים ראזי סעב, מתמודד לראשות המועצה המקומית וקצין מג"ב לשעבר, ושני בני דודו. בתום הערכת מצב ואיסוף ממצאים ראשונים הוקם צוות חקירה מיוחד.

עם כניסתו לתפקיד, הגדיר ראש השב"כ רונן בר את הפגיעה בסמלי שלטון כ"קו אדום" והנחה את אגף ישראל בשב"כ לגלות אחריות מרחיבה בכל מה שקשור לפעילות שחותרת בסמלי שלטון ואישי ציבור. המדיניות האקטיבית של ראש השב"כ הביאה להישגים ביניהם פרשות באזור הצפון ובמשרד הביטחון.

ראזי סאב, זהר א-דין סעב, אמיר סעב, סלמאן חלבי, קורבנות רצח, אבו סנאן, 22 באוגוסט 2023. באדיבות אתר אלמדאר, עיבוד תמונה
שב"כ יוצא מהחקירה. ארבעת הנרצחים באבו סנאן/עיבוד תמונה, באדיבות אתר אלמדאר

צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותם של הארבעה. "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה. ארבעת הנרצחים, בגילאי 30 עד 50, שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם", דיווחו חובשי מד"א רועי וישניה ואילן לוין, שהגיעו למקום.

בטבח המרובע נרצחו ראזי סעב בן ה-53, המתמודד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות. לצידו, נרצחו בני דודו של סעב: זהר אל דין סעב בן ה-45 ואמיר סעב בן ה-28. הנרצח הרביעי הוא סלמאן חלבי בן 66 מכפר ירכא.

גאזי סעב, אב לארבעה - שני בנים ושתי בנות, ונשוי לפרופסור חורייה סעב, בעלת דוקטורט בחינוך. סעב לשעבר קצין משטרה לשעבר בדרגת רב-פקד, שירת שנים ארוכות במשמר הגבול. זו מערכת הבחירות השלישית לראשות המועצה המקומית בה הוא מתמודד. אנואר סעב, בן דודו, סיפר לוואלה!: "זה מטורף. המשפחה בהלם מוחלט. אנחנו לא יודעים שום דבר על האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully