וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: שב"כ נכנס לחקירת הרצח המרובע באבו סנאן

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 10:35

לוואלה! נודע כי בתום הערכת מצב ואיסוף ממצאים הוחלט כי שירות הביטחון הכללי יהיה שותף לחקירת הירי באבו סנאן שבו נרצחו ארבעה בני אדם. בשב"כ יהיו מעורבים גם בחקירת רצח מנכ"ל עיריית טירה מוקדם יותר השבוע

ארבעה מחוסרי הכרה באירוע ירי בגליל המערבי/מערכת וואלה!

השב"כ יהיה שותף לחקירת הרצח המרובע באבו סנאן. כך נודע לוואלה!. ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב ואיסוף ממצאים ראשונים ולצורכי פעולות החקירה הנדרשות הוקם צוות חקירה מיוחד. בנוסף, שב"כ יהיה מעורב גם בחקירת רצח מנכ"ל עיריית טירה, עבד אל-רחמן קשוע.

עם כניסתו לתפקיד, הגדיר ראש השב"כ רונן בר את הפגיעה בסמלי שלטון כ"קו אדום" והנחה את אגף ישראל בשב"כ לגלות אחריות מרחיבה בכל מה שקשור לפעילות שחותרת בסמלי שלטון ואישי ציבור. המדיניות האקטיבית של ראש השב"כ הביאה להישגים ביניהם פרשות באזור הצפון ובמשרד הביטחון.

ראזי סעב, מועמד לראשות מועצת אבו סנאן, שנורה למוות. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ראזי סעב, אחד הנרצחים באבו סנאן אמש/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ראש השב"כ רונן בר,שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב.. שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב, אתר רשמי
ראש השב"כ רונן בר/אתר רשמי, שבוע הסייבר, אוניברסיטת תל אביב

בטבח המרובע אמש נרצחו ראזי סעב בן ה-53, המתמודד לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות. לצידו, נרצחו בני דודו של סעב: זהר אל דין סעב בן ה-45 ואמיר סעב בן ה-28. הנרצח הרביעי הוא סלמאן חלבי בן 66 מכפר ירכא.

גאזי סעב, אב לארבעה - שני בנים ושתי בנות, ונשוי לפרופסור חורייה סעב, בעלת דוקטורט בחינוך. סעב לשעבר קצין משטרה לשעבר בדרגת רב-פקד, שירת שנים ארוכות במשמר הגבול. זו מערכת הבחירות השלישית לראשות המועצה המקומית בה הוא מתמודד. אנואר סעב, בן דודו, סיפר לוואלה!: "זה מטורף. המשפחה בהלם מוחלט. אנחנו לא יודעים שום דבר על האירוע".

שלשום נרצח מנכ"ל עיריית טירה, עבד אלרחמן קשוע, בעוד מקרה המצטרף לתופעת האלימות המשתוללת בחברה הערבית, שגבתה מתחילת השנה את חייהם של 156 בני אדם.

עבד אלרחמן קשוע, מנכ"ל עיריית טירה שנרצח ביריות

21 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מנכ"ל עיריית טירה עבד אל רחמן קשוע שנרצח השבוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כתב היום בחשבון הפייסבוק שלו והזכיר כי בקשותיו להכניס את השב"כ כמו גם מעצרים מנהליים נדחו. בן גביר ציין כי עדיין יש צורך בכלים נוספים עבור המשטרה. "אני מעלה את הדרישה בפורומים הרלוונטיים מהשבועות הראשונים לכניסתי לתפקיד, כאשר נחשפתי לתמונת המצב החמורה. אין לי ספק גם, כי לא יהיה מנוס מכך בסופו של דבר - למרות ההתנגדויות הנוכחיות לדרישתי. אני רק מקווה שבקשותיי אלו ייענו מוקדם, ולא יהיה צורך בעוד דם שיישפך כדי שיבינו שאין מוצא מלבד הדרכים שהצעתי. אני קורא לכל הגורמים הרלוונטיים, לקחת אחריות נוכח האיום הניצב בפנינו, ולהורות לשב"כ להיכנס באופן מלא לפעולה נגד מיליציות הפשע, לצד פתרון משפטי למעצרים המינהליים למפקדי המיליציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully