וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יודע איפה הקוק הכי טוב": סוכן סמוי של המשטרה תפס 26 בלדרים

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 14:42

כתב אישום הוגש נגד המעורבים, בני 48-18, וממנו עולה כי הסוכן רכש סמים מסוכנים כגון קוקאין, דוסה, כדורי אקסטזי ועוד - בעסקאות שתואמו מראש. באחד מהמקרים אחד מהנאשמים אמר לסוכן כי הוא פגש באדם המחזיק בקוקאין הטוב ביותר, ויוכל לחבר ביניהם תמורת עמלת תיווך

סוחרי סמים ישראלים ייצאו סמים באמצעות שטיחים/דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד 26 נאשמים, תושבי חולון, אור יהודה, רמלה, אשדוד, ירושלים, בת ים, קריית עקרון, גדרה, כפר כנא וביר נבאללה, בני 48-18, וזאת בגין 41 עסקאות סמים שנחשפו באמצעות סוכן משטרתי.

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד מנאל אבו עאמר, סוכן סמוי של המשטרה רכש סמים מסוכנים כגון, קוקאין, דוסה, כדורי אקסטזי ועוד, בעסקאות שתואמו מראש עם הנאשמים. באחד המקרים, לפני כחודשיים, שוחח אחד הנאשמים עם הסוכן בין היתר על ענייני סמים, והשניים ניסו לתאם מפגש. הנאשם אמר לסוכן כי הוא פגש באדם המחזיק בסם מסוג קוקאין ברמה הטובה ביותר ויוכל לחבר ביניהם בתמורה כספית לפעילותו כמתווך. הסוכן ביקש לרכוש 20 גרם מסוג קוקאין לבדיקה. השניים תיאמו כי ייפגשו בכניסה לתחנה המרכזית בתל אביב ומשם נסעו לקיוסק בשכונת התקווה בתל אביב.

הברחת סמים סמוך ליישוב חמדיה, 24 במאי 2023. דובר צה"ל
הברחת סמים סמוך ליישוב חמדיה, מאי/דובר צה"ל

למקום הגיעו שני נאשמים נוספים שהעבירו לסוכן כ-20 גרם קוקאין בתמורה כספית לנאשמים. בהמשך התבצעו שתי עסקאות סמים נוספות בסכומים גבוהים הרבה יותר, של 61 אלף שקלים ל-250 גרם סמים. לפני כשבועיים ובהמשך לעסקאות הללו, התקשר אחד הנאשמים לסוכן ועדכן כי קיבל סחורה חדשה וביקש כי הסוכן ירכוש קילו קוקאין בתמורה ל-200 אלף שקלים. לאחר דין ודברים בין השניים סוכם כי הסוכן ירכוש את הסמים בסכום של 195 אלף. הסוכן נסע אל חנייה הסמוכה לתחנת הדלק בצומת שורש, שם המתין ברכבו. אז הגיעו שני נאשמים ואחד מהם העביר לידי הסוכן חבילה עטופה בניילון נצמד ובתוכה הסמים. מיד לאחר מכן נעצרו הסוכן והנאשמים. במהלך ההובלה אל החקירה במשטרה קילל אחד הנאשמים את אחד השוטרים ואמר לו "אם אני אשפוך אותך על הרצפה אני אזיין אותך יא בן זונה מזדיין".

במקרה אחר, החזיק אחד הנאשמים בביתו אקדח וסמים מסוגי קוקאין וקנבוס. לפני כשבועיים הגיעו שוטרים לדירתו - ובתגובה הנאשם השליך מחלון דירתו בקומה 20 את שקיות הקוקאין, גרב ובתוכה אקדח וכדורים שפגעו בעוצמה רבה ברצפה במרחק קצר מהשוטר וכמעט פגעו בו.

עוד בוואלה!

בשת"פ משטרה בפרו וישראל: סוכל ניסיון הברחת קוקאין מפרו - על גבי שטיח

לכתבה המלאה
סמים שהוחבאו בתוך קופסאת מסטיקים. 10 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
סמים שהוחבאו בתוך קופסאת מסטיק ונתפסו על ידי המשטרה, אוגוסט/דוברות משטרת ישראל

כתבי האישום מייחסים לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של סחר בסמים מסוכנים, תיווך לסחר בסמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, נהיגה ללא רישיון מונית, ניסיון סחר בסמים מסוכנים, איומים, שהייה בלתי חוקית, עסקה אחרת בנשק, סחר בנשק נשיאת נשק והחזקת נשק. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully