וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בתקיפת נהג המונית בתל אביב, בנו של הקורבן: "מקווה שייענש - תקף נוספים"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 14:08

החשוד, תושב העיר בן 49, נלקח לחקירה. בנו של הנהג סיפר כי היה מזועזע למראה אביו מלא בדם. "זו הייתה תקיפה על רקע שנאה", אמר. "זה בן אדם שקורא לאנשים שמאלנים בתור קללה - תושבים סיפרו לי שהוא תקף אותם בשכונה, אישה אחת סיפרה שהוא ירק עליה"

בוידאו: נוסע תקף את נהג המונית שלמה יצחקי/ללא

תושב תל אביב בן 49 נעצר היום (שלישי) בחשד שתקף נהג מונית בשנות ה-70 לחייו בעיר. בנו של שלמה יצחקי, נהג המונית שהותקף שיתף את וואלה! בתחושות ואמר כי ראה את אביו כשהוא מלא בדם. "ראיתי את אבא שלי בא הביתה ולא האמנתי", סיפר. "חשבתי שאולי הוא נפל ונפצע. הייתי בשוק. שאלתי אותו חמש פעמים מה קרה כי פשוט לא האמנתי שדבר כזה יכל לקרות".

בתיעוד המקרה נראה החשוד נכנס למונית לאחר שזו המתינה לו. לאחר כניסתו למונית עם בתו הוא נשמע אומר לנהג "סע יא שמאלני מנייאק", וכשהנהג ביקש מהנוסע לרדת - הוא החל בתקיפה. לדבריו של יצחקי המונית התעכבה משום שהייתה אי הבנה בנוגע לכתובת האיסוף. "בן אדם שם כתובת לא נכונה ונוצר כביכול מצב של איחור של שלוש דקות בגל אי הדיוק בכתובת", אמר. "בכל מקרה זה לא רלוונטי, גם אם הוא איחר".

הנוסע שתקף את נהג המונית שלמה יצחקי. באדיבות המצולמים
"מקווה שיקבל את העונש שמגיע לו". החשוד בתקיפה/באדיבות המצולמים

"הייתי איתו בבית החולים עד הלילה, העלתי פוסט בפייסבוק כי רציתי שזה יגיע לכמה שיותר אוזניים, שהבן אדם יגיע לדין ויקבל את העונש שמגיע לו לפי מערכת החוק", המשיך. "אני עכשיו עם אבא שלי בבית כדי כמה שיותר לעזור לו".

יצחקי אמר כי הוא מקווה שהתוקף יקבל את הענישה שמגיעה לו וגם שבתו של התוקף תטופל. "היא כנראה רואה עוד דברים נוראיים ואני ממש מרחם גם עליה כי זה חינוך מזעזע", טען. "זו הייתה תקיפה על רקע שנאה, הוא פשוט בן אדם שקורא לאנשים שמאלנים בתור קללה. אחרי שהעלתי את הפוסט פנו אלי אנשים וסיפרו לי שהוא תקף אותם בשכונה, אישה אחת סיפרה שהוא ירק עליה וקרא לה 'כלבה שמאלנית'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully