וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף פוקס משיב למתקפה נגדו: "אמשיך להיות איש ציבור כל עוד אצליח לעמוד במשימה"

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 17:42

בתדרוך שקיים על רקע הפיגוע הקטלני בדרום הר חברון אמר מפקד פיקוד המרכז כי מבחינתו "שום דבר אינו אישי", וכי ימשיך לפעול למען ביטחון תושבי ישראל. זאת, בצל מתקפות חברי קואליציה נגדו. הוא רמז גם לסערת אי-ההתנדבות של משרתי המילואים, ואמר כי הם מגינים על המדינה

בווידאו: אלוף פיקוד מרכז מגיב למתקפות נגדו: "אמשיך להיות שליח ציבור"/דובר צה"ל

מפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס, הגיב היום (שני) למתקפות הציבוריות נגד התנהלותו בשטחים. "שום דבר הוא לא אישי", אמר. "אני שליח ציבור ואמשיך להיות כל עוד אני חושב שאצליח לעמוד במשימה - לתת ביטחון לתושבי מדינת ישראל". את דבריו אמר בתדרוך שקיים על רקע הפיגוע הקטלני שאירע היום בדרום הר חברון בו נרצחה בת שבע ניגרי ונפצע באורח קשה אריה גוטליב.

פוקס, שהתייחס בעקיפין לביקורת שהשמיעו כלפיו חברי כנסת ממפלגות הקואליציה וקבוצות מתנחלים, ציין גם את מסירותם של מתנדבי המילואים שנמצאים בעין הסערה הפוליטית. "אני לובש מדים 35 שנה", אמר. "יחד איתי יש עכשיו עשרות אלפי אנשים בצבא ההגנה לישראל ובכוחות הביטחון שעומלים להגן על תושבי מדינת ישראל - ביבשה, בחיל האוויר, באמ"ן, במג"ב, בסדיר ובמילואים".

מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף אבי בלוט ומפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס וגיעו הגיע לזירת פיגוע הירי בחווארה. 19 באוגוסט. דובר צה"ל
יהודה פוקס בזירת הפיגוע בחווארה, בשבת/דובר צה"ל

בין חברי הכנסת שתקפו את פוקס גם אביחי בוארון מהליכוד, שאמר בריאיון לכאן רשת ב' לאחר הפיגוע במעלה אדומים לפני כשבועיים כי "אלוף פיקוד מרכז לא מתעדף ביטחון ישראלים על פני זכות התנועה של הפלסטינים". גם ח"כ לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית הצטרפה למתקפה. בריאיון ל"קול ברמה" אמרה כי "האלוף פוקס מגבה מחבלים ובצד השני מתעמר בתושבי יהודה ושומרון".

יממה לאחר מכן גינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את מתקפותיהם של חבריו לקואליציה. "ההשתלחות באלוף יהודה פוקס אינה מקובלת ואינה ראויה. האלוף פוקס הוא קצין מצוין ומוערך שפועל ללא הרף להגן על אזרחי ישראל באשר הם", אמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פעילים בהתיישבות נגד אלוף הפיקוד: "לא סופר את הדרג המדיני"
 18 במאי 2023. חופשי, אתר רשמי
קמפיין שלטי החוצות נגד פוקס, במאי/אתר רשמי, חופשי
כרזה שהופצה ברשתות החברתיות על ידי נערי גבעות בהם מתחו ביקורת נגדו. בכרזה: "חזק על יהודים בחומש, חלש בחווארה, יהודה פוקס, נכשלת, קח אחריות". 31 במאי, 2022. -, אתר רשמי
הכרזה שהופצה נגד פוקס ב-2022/אתר רשמי, -

דבריהם של חברי הכנסת נגד הקצין הבכיר אינם המתקפה היחידה שספג פוקס בחודשים האחרונים. באמצע חודש מאי נתלו ברחבי יהודה ושומרון שלטי חוצות במחאה על פינויים של מאחזים, בהם נכתב: "סמוטריץ', בן גביר, פוקס לא סופר אתכם".

מארגני הקמפיין טענו כי הוא נפתח בשל "מסע הרס" שהתרחש בשבועות שקדמו לו. "אלוף הפיקוד יהודה פוקס פועל באופן עצמאי בשטח ולא סופר את הדרג המדיני ושרי הימין. אותה מדיניות שיושמה בשטח מאז אביתר שלא לאפשר הקמה של שום נקודת התיישבות חדשה, נשארה בפועל גם אחרי הקמת ממשלת הימין, כולל צעדים שהיו שכיחים בממשלה הקודמת כמו הטלת שטח צבאי סגור, מעצרים והרס מידי", טענו.

שנה קודם לכן פרסמו מתנחלים כרזות נגד פוקס ברשתות החברתיות, בהן נכתב כי האלוף "חזק על יהודים בחומש, חלש בחווארה. יהודה פוקס, נכשלת, קח אחריות". הרמטכ"ל דאז אביב כוכבי תקף את הפרסומים, כמו גם שירות הביטחון הכללי ובכירים במפעל ההתנחלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully