וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה גוטליב נפצע קשה בפיגוע ליד חברון והמשיך לנסוע למקום מבטחים: "גבורה עצומה"

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 16:14

גיסו של גוטליב סיפר כי היה בדרכו לרכוש ספרים לששת ילדיו. בנוסף אמר כי על אף שנפגע באורח קשה מירי המחבלים, הנהג הישראלי המשיך לנסוע כדי להגיע למישהו שיכול לסייע. "בכוחות על-אנושיים ובגבורה עצומה תפעל את הרכב"

בוידאו: גיסו של אריה שנפצע קשה בפיגוע בהר חברון: "הוא תיפעל את הרכב בזמן שנורה"/ללא

אריה גוטליב שנפצע קשה בפיגוע בדרום הר חברון, המשיך לנסוע מהזירה גם לאחר שנפגע מהירי - כך סיפר היום (שני) גיסו, ישראל ליאור. "הוא בעל טוב ואבא נהדר לשישה ילדים מתוקים שיצא לרכוש ספרי לימוד לילדים", אמר. "הוא היה גיבור בזמן האירוע - אחרי הירי המשיך בנסיעה על מנת להגיע למישהו שיכול לעזור ולדווח. בכוחות על-אנושיים ובגבורה עצומה תפעל את הרכב".

לדבריו של ליאור, בת שבע ניגרי שנרצחה בפיגוע, הייתה שכנה שלו. "רק אתמול הייתה בקשר עם אחותי להתנדב בשבת קהילה", סיפר. האירוע התרחש לעיניי בתה בת ה-12, שהייתה במושב האחורי ויצאה ללא פגע. ניגרי הותירה אחריה שלוש בנות, שתיים מהן ילדות אומנה והייתה גננת אהובה במועצה המקומית אפרת. כעת, מתנהל מצוד אחר המחבלים, כוחות רבים פועלים סמוך לזירת הפיגוע, וצה"ל ומג"ב הציבו מחסומים באזור.

הרכב שבו נסעו הנפגעים בפיגוע סמוך לדרום הר חברון. שלומי הלר
חורי הכדורים שפילחו את הרכב/שלומי הלר

שרית אורבך, חברתה של הנרצחת, סיפרה בשיחה עם וואלה! על הרגשתה אחרי הפיגוע. "אני לא מאמינה, קבענו שנפגש היום, היא אמרה לי 'השבוע נרים את הגן ואחר כך נחגוג'", אמרה. "היא הייתה אישה טובת לב, שמחה, מאמינה בחיים, בעם היהודי, מאמינה בתורה, בעבודה, היא נלחמה על הילדים שלה כמו לביאה".

"היא אהבה את כל ילדי אפרת כאילו היו הילדים שלה. גננת מוערכת, גננת כמו אמא, עם לב חם ורחב, כל ילד נכנס לה ללב, כל בכי שלו, חברת אמת, אכפתית, רגישה, אהובה", הוסיפה אורבך. "היא השאירה לכולנו צוואה, שאין כמו עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל ולחיות בארץ הזאת בשמחה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביכה על הרצח, ומסר: "הפיגוע מזעזע וקורע את הלב. אלה ימים קשים וכואבים לעם ישראל, כשאויבינו פועלים באמצעים שונים להכות ולפגוע בנו. הם לא יוכלו לנו. עם ישראל ידע מאז ומעולם להיות מאוחד, נחוש ואחראי, ולתמוך ולגבות את צה"ל וכוחות הביטחון - ואותם בלבד - במאבקם המתמיד והבלתי מתפשר מול הטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully