וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שבע, הגננת האהובה, נרצחה בפיגוע בדרום הר חברון: "הייתה עם לב חם ורחב"

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 17:59

האישה בת ה-40 נורתה למוות והותירה אחריה בעל ושלוש בנות, אחת מהן הייתה איתה ברכב בזמן האירוע ויצאה ללא פגע. חברתה סיפרה בשיחה עם וואלה! על עבודתה, ואמרה כי היא "אהבה את כל ילדי אפרת כאילו היו שלה". ילדה שהייתה בגן של ניגרי: "אף פעם לא נשכח אותך"

בוידאו: פיגוע ירי ליד חברון: אישה נרצחה, גבר נפצע קשה/שלומי הלר

בת שבע ניגרי בת ה-40, נרצחה היום (שני) בפיגוע ירי מרכב חולף בדרום הר חברון, גבר שהיה במכונית נפגע באורח קשה. האירוע התרחש לעיניי בתה בת ה-12, שהייתה במושב האחורי ויצאה ללא פגע. ניגרי הותירה אחריה בעל ושלוש בנות, שתיים מהן ילדות אומנה, והייתה גננת אהובה במועצה המקומית אפרת. כעת, מתנהל מצוד אחר המחבלים, כוחות רבים פועלים סמוך לזירת הפיגוע, וצה"ל ומג"ב הציבו מחסומים באזור. גדודי חללי אל-אקצא של פת"ח לקחו אחריות על הפיגוע.

ניגרי נרצחה ברכבו של תושב בית חגי שלקח אותה טרמפ צפונה מההתנחלות, על כביש 60. בתיעוד שיחת הוואטסאפ של קבוצת הטרמפים שהגיע לידי וואלה!, ניתן לראות את הודעתה האחרונה של ניגרי, שייתכן שחרצה את גורלה. "מישהו לגוש, לירושלים בזמן הקרוב? אשמח לשמוע... תודה!", לשון ההודעה שנשלחה בשעה 9:15. כשעה לאחר מכן כבר נקבע מותה בזירה.

שרית אורבך, חברתה של הנרצחת, סיפרה בשיחה עם וואלה! על הרגשתה אחרי הפיגוע. "אני לא מאמינה, קבענו שנפגש היום, היא אמרה לי 'השבוע נרים את הגן ואחר כך נחגוג'", אמרה. "היא הייתה אישה טובת לב, שמחה, מאמינה בחיים, בעם היהודי, מאמינה בתורה, בעבודה, היא נלחמה על הילדים שלה כמו לביאה".

ההודעה האחרונה ששלחה בת שבע ניגרי שנרצחה בפיגוע בקבוצת טרמפים של היישוב בית חג"י. ללא, צילום מסך
ההודעה האחרונה של ניגרי/צילום מסך, ללא
בת שבע ניגרי, שנרצחה בפיגוע הירי סמוך לחברון. 21 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בת שבע ניגרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא אהבה את כל ילדי אפרת כאילו היו הילדים שלה. גננת מוערכת, גננת כמו אמא, עם לב חם ורחב, כל ילד נכנס לה ללב, כל בכי שלו, חברת אמת, אכפתית, רגישה, אהובה", הוסיפה אורבך. "היא השאירה לכולנו צוואה, שאין כמו עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל ולחיות בארץ הזאת בשמחה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ביכה על הרצח, ומסר: "הפיגוע מזעזע וקורע את הלב. אלה ימים קשים וכואבים לעם ישראל, כשאויבינו פועלים באמצעים שונים להכות ולפגוע בנו. הם לא יוכלו לנו. עם ישראל ידע מאז ומעולם להיות מאוחד, נחוש ואחראי, ולתמוך ולגבות את צה"ל וכוחות הביטחון - ואותם בלבד - במאבקם המתמיד והבלתי מתפשר מול הטרור".

"את אף פעם לא שכחת אותנו, אנחנו לא נשכח אותך על שנתיים שעשית לנו טוב וקיבלת אותנו כל יום לגן בחיבוק של גננת שאוהבת", כתבה ילדה שניגרי חינכה. מהמועצה המוקמית אפרת נמסר: "בת שבע שגדלה באפרת היא אם לשלוש בנות והייתה גננת מוערכת ואהובה על הילדים ועל ההורים". ראש המועצה, עודד רביבי, הוסיף כי "ליבנו יחד עם משפחת רביד, אין מילים שיכולו להביע כמה גדול הכאב וכמה תחסר לילדים שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך. יחד עם עובדי המועצה כולם אנו פועלים כדי ללוות את המשפחה ולהערך פדגוגית כדי ללוות את הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully