וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 3 טבע למוות בחוף זיקים

עודכן לאחרונה: 19.8.2023 / 22:32

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בילד ופינה אותו אל בית החולים ברזילי באשקלון, שם לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שלשום, נתרמו איבריו של שהם דוד תורג'מן, הילד בן הארבע שטבע בבריכה בבית מלון באילת. איבריו הושתלו בגופם של שלושה ילדים ונער נוסף

ילד בן שלוש טבע למוות היום (שבת) בחוף זיקים שבדרום הארץ. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הילד במצב אנוש, העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי שבאשקלון. מבית החולים נמסר כי אל אף נסיונות החייאה בשטח ובבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת השנה טבעו למוות 13 ילדים, מהם שניים טבעו בים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה כי "הקיץ בעיצומו ואנחנו רואים עלייה במקרי הטביעה. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - בים לא מורידים מהילדים את העיניים. נכנסים לים רק בחוף מוכרז ובשעות פעילות המצילים. מצופים מומלצים לשימוש, אך אינם מהווים תחליף להשגחה הורית. זה בידיים שלנו למנוע את המקרה הבא".

שהם דוד תורגמן בן 4 נפטר לאחר שטבע. הורים הילד ביקשו לתרום את איבריו ולהציל חיים 17 באוגוסט 2023. באדיבות המשפחה
שהם דוד תורג'מן בן ה-4, טבע מוקדם יותר החודש/באדיבות המשפחה

מוקדם יותר החודש, טבע שהם דוד תורג'מן, ילד בן ארבע, בבריכה בבית מלון באילת. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול רפואי לילד ופינה אותו לבית החולים יוספטל שבעיר, שם נקבע מותו. "הילד שכב על שפת הבריכה כשהמציל מבצע בו פעולות החייאה", אמרה החובשת מורן ביטון, "מיד המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות הכוללות עיסויים ומתן תרופות. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך מאמצי פעולות החייאה".

שלשום, הודיע המרכז הלאומי להשתלות כי הוריו של שהם דוד תורג'מן החליטו לתרום את איבריו. את לבו של שהם קיבל אופק כהן בן השלוש. הכבד של שהם הושתל אצל ילדה בת שש, וכליותיו הושתלו אצל ילד בן 4 ונער בן 13. לאחר התרומה, ספד לו אביו בהתרגשות: "שהם יקר שלי, רציתי שתדע, שלפני שעתיים התקשרו לבשר לי שהלב שלך עוד פועם בילד מתוק בן ארבע כמוך. תודה לך על מה שנתת והשארת לנו בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully