וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהם בן ה-4 טבע למוות בבריכה, איבריו נתרמו: "הלב שלך פועם בילד מתוק כמוך"

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 14:08

שהם תורג'מן טבע בחופשה בבית מלון באילת. הוא פונה לבית החולים, אך לבסוף נקבע מותו. הוריו החליטו לתרום את איבריו כדי להציל חיים של ילדים אחרים: "תודה לך על מה שנתת והשארת לנו בעולם"

בווידאו: פעולות החייאה בילד בן 6 שטבע בבריכה בבת ים/צילום דובר מד"א

הוריו של שהם דוד תורג'מן, הילד בן הארבע שטבע למוות בבריכה בבית מלון באילת, החליטו לתרום את איבריו - כך הודיע היום (חמישי) המרכז הלאומי להשתלות. את לבו קיבל ילד אופק כהן בן ה-3. הכבד שלו הושתל בילדה בת שש, והכליות בילד בן ארבע ובנער בן 13.

לאחר התרומה, ספד לו אביו בהתרגשות: "שהם יקר שלי, רציתי שתדע, שלפני שעתיים התקשרו לבשר לי שהלב שלך עוד פועם בילד מתוק בן ארבע כמוך. תודה לך על מה שנתת והשארת לנו בעולם".

שהם דוד תורגמן בן 4 נפטר לאחר שטבע. הורים הילד ביקשו לתרום את איבריו ולהציל חיים 17 באוגוסט 2023. באדיבות המשפחה
המותו הציל חיים. שהם תורג'מן/באדיבות המשפחה

שהם היה בחופשה באילת, כשטבע בבריכה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים, אך לבסוף נקבע מותו. "הוא שכב על שפת הבריכה כשהמציל ביצע בו פעולות החייאה", שחזרה חובשת מד"א מורן ביטון. "מיד המשכנו את הטיפול הרפואי, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך מאמצי פעולות החייאה".

עוד בוואלה!

בזמן הקייטנה: בן 8 טבע למוות בפארק בעמק המעיינות

לכתבה המלאה
ילד מושתל לב מתאושש ביחידה לטיפול נמרץ לב בשניידר, לאחר שנתרם לו לב מילד בן 4 שטבע 17 באוגוסט 2023. דוברות שניידר, אתר רשמי
קיבל את חייו חזרה. אופק כהן בן ה-3/אתר רשמי, דוברות שניידר

לפני כשבועיים, טבע למוות מוחמד צאלח בן ה-8 בפארק מים בעמק המעיינות. הילד הגיע למקום עם קייטנה ונמשה מהמים על ידי מטיילים שהיו במקום. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במסוק לטיפול בבית החולים, שם נקבע מותו.

"כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש מד"א עדי חיים, "סיפרו לנו שמשו אותו מהקרקעית והחלו בביצוע פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully