וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרניות עיניו של הנרצח בפיגוע בתל אביב הושתלו בשני מטופלים

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 10:12

המרכז הרפואי להשתלות הודיע כי הקרניות של חן אמיר הושתלו בהצלחה בשני מטופלים, גבר בן 75 ואישה בת 81, ויסייעו להם לשוב לראות כהלכה. בשבוע שעבר אלפים ליוו את אמיר למנוחות. חבריו זעקו מעל קברו: "אתה גיבור ישראל"

בוידאו: הלווייתו של הנרצח בפיגוע בתל אביב, חן אמיר בקיבוץ רעים,/אבי רוקח

קרניות עיניו של חן אמיר, שנרצח בפיגוע בתל אביב לפני כשבועיים, הושתלו אתמול (ראשון) בהצלחה בשני מטופלים בבית החולים איכילוב. הקרניות יסייעו לשני המטופלים, גבר בן 75 ואישה בת 81, לחזור לראות כהלכה.

לפני כשבוע השתתפו אלפי בני אדם בהלווייתו של אמיר, שנערכה בבית העלמין שבקיבוץ רעים, שם מתגוררים הוריו, אליה הגיעו גם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל ניצב פרץ עמר ושר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס. "אתה גיבור ישראל, המלך שלנו", צעקו מעל קברו חבריו ליחידה. "הוא בא אלייך מאחורה כמו כלב", זעק הסייר שהיה עתו בעת ההיתקלות עם המחבל. "תשמור עלינו, איזה לוחם היית", הוסיף.

הלווית הנרצח בפיגוע, חן אמיר, סייר מיחידת האופנועים של אגף סלע בשיטור העירוני, קיבוץ רעים, 6 באוגוסט 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
הלווית הנרצח בפיגוע, חן אמיר, סייר מיחידת האופנועים של אגף סלע בשיטור העירוני, קיבוץ רעים, 6 באוגוסט 2023/פלאש 90, חיים גולדברג

אלמנתו, ורד אסייג אמיר ספדה לו: "חן שלי, אהוב שלי. אני רוצה להודות לך על הזוגיות המדהימה שהענקת לנו. על הבנות היפות ששואלות כל רגע איפה אבא?. אתה הגיבור שחירף את נפשו למען אחרים", אמרה. "באמת שלוקחים את הטובים ביותר. לפני שלושה ימים היינו בפסטיבל האהבה, ואמרת לי אני 'רוצה להזדקן איתך'. אתה תחסר לכולנו, השארת לנו מכתש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully