וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מהחשודים בסחיטת עמוס לוזון שוחרר למעצר בית

עודכן לאחרונה: 11.8.2023 / 12:08

מדובר באחד משלושת החשודים ששהו במעצר בחשד לסחיטתו של איש העסקים ובהמשך לפרסום סרטון אינטימי בו הופיע. העצור השני צפוי גם הוא להשתחרר בקרוב. החשודים ממשיכים להאשים זה את זה בעבירה

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב שחרר הבוקר (שישי) למעצר בית את אחד מתוך שלושת החשודים בסחיטתו של איש העסקים עמוס לוזון, זאת בהסכמת הפרקליטות. עצור נוסף צפוי גם להשתחרר בתנאים מגבילים בקרוב.

שניים מהחשודים הם תושבי כפר שמריהו, כשאחד מהם הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, שהורשע בעבר בעבירות מס, והשני הוא בנו של בעלים של חברה ציבורית גדולה. לפי החשד, השניים עומדים מאחורי הפצת סרטון מיני של לוזון בביתו, וכן ניסו להפעיל עליו לחץ כדי לסחוט אותו. המשטרה מייחסת להם בין היתר עבירות של פגיעה בפרטיות והטרדה. השבוע נעצר חשוד נוסף, קטין תושב הכפר, בחשד למעורבות בפרשה.

עמוס לוזון. ניר פקין, עיבוד תמונה
עמוס לוזון/עיבוד תמונה, ניר פקין

בדיון שהתקיים אתמול, טען נציג המשטרה כי היו "התפתחויות דרמטיות" בחקירה. בנוסף, כל אחד מהחשודים טען כי אינו קשור להודעות הסחיטה, והם זורקים את האחריות ביניהם. בהמשך, בוצע עימות בין החשודים.

לדברי סניגורו של אחד מהם, עורך הדין עלא תלוואי, ההודעות בין החשודים הועברו למשטרה. נציג המשטרה מאשר כי נלקחו הטלפונים מהחשודים, וסיפר כי לא רק עמוס לוזון נסחט, אלא גם בנו, מור. לדבריו, על פי החשד, הצעירים דרשו 13 אלף שקל בתמורה לכך שלא יפיצו סרטון אינטימי של האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully