וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד שלישי בסחיטת עמוס לוזון - בנו של דמות משפטית בכירה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 21:43

החשוד, קטין, נוסף לשני צעירים תושבי כפר שמריהו שנעצרו במהלך הלילה בחשד שסחטו והפיצו סרטון מיני של לוזון. הדיון בהארכת מעצרם הועבר היום מבית המשפט בראשון לציון לבית המשפט בתל אביב, ככל הנראה בשל קרבתו המשפחתית של הקטין לאיש המשפטים

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

חשוד שלישי נעצר הערב (שלישי) בפרשת סחיטת איש העסקים עמוס לוזון, ופרסום סרטון בו הוא מבצע אקט מיני. החשוד, קטין בנו של דמות משפטית בכירה, מצטרף לשני צעירים שנעצרו במהלך הלילה. הדיון בהארכת מעצר החשודים הועבר היום מבית המשפט בראשון לציון לבית המשפט בתל אביב, ככל הנראה בשל קרבתו המשפחתית של הקטין לאיש המשפטים.

שני החשודים שנעצרו בלילה הם תושבי כפר שמריהו, כשאחד מהם הוא בנו של בעלים לשעבר של קבוצת כדורגל, שהורשע בעבר בעבירות מס, והשני הוא בנו של בעלים של חברה ציבורית גדולה. השניים, שנעצרו עם הפיכת החקירה לגלויה, נלקחו לחקירה. בלשי המשטרה ערכו חיפוש ותפסו ממצאים הקשורים לפרשה.

היום הם הובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם, במהלכו טען סנגורו של אחד החשודים כי מרשו קיבל את הסרטון שהופץ בקרבת חברים באזור כפר שמריהו והסביבה - אך לא עשה בו כל שימוש לרעה. אולם, בהמשך, התבקש על ידי מכר שיעביר לו את הסרטון בשנית. "זה פסול ולא יפה אבל הוא עשה את זה", טען הסנגור. "אם מדובר בעבירה, ספק בעניין. אותו בחור יצר קשר עם הבן של לוזון, וככל הנראה ניסה לעשות מעשה - כשמרשי לא יודע דבר על העניין הזה", המשיך. "אנחנו מדברים על בני טובים, על אירוע שלחשוד היה בו יד ולא רגל". מעצרם של השניים הוארך עד ליום חמישי ושמותיהם נאסרו בפרסום.

עמוס לוזון. ניר פקין
עמוס לוזון/ניר פקין

לוזון הוא הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון, והיה בעבר הבעלים של מכבי פתח תקווה. אחיו אבי שימש בעבר כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, ואחיינו הוא מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון.

לפני כשבוע, בוצע ירי לעבר ביתה של גרושתו של לוזון בפתח תקווה. זו לא הפעם הראשונה שבה אירעה תקרית מסוג זה - ביולי 2018, צרורות נורו לעבר מכוניתה של גרושתו. לפני כשלושה שבועות, לוזון הגיש תלונה במשטרה בגין סחיטה באיומים ופגיעה בפרטיות. עוד דווח כי עמוס שכר את שירותיו של חוקר פרטי כדי לגלות מי עומד מאחורי המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully