וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעות והעימות בין החשודים: "התפתחויות דרמטיות" בחקירת סחיטת עמוס לוזון

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 12:53

נציג המשטרה סיפר בדיון בבית המשפט כי החשודים מאשימים זה את זה בשליחת הודעות הסחיטה לאיש העסקים. לדבריו, לא רק עמוס לוזון נסחט בסכום של 13 אלף שקל, אלא גם בנו. עורך דינו של אחד מהם טען כי ההודעות ביניהם הועברו למשטרה

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

בית המשפט האריך היום (חמישי) עד למחר את מעצר שניים מהחשודים בסחיטת איש העסקים עמוז לוזון. נציג המשטרה אמר בדיון כי היו "התפתחויות דרמטיות" בחקירה. בנוסף, כל אחד מהחשודים טוען כי אינו קשור להודעות הסחיטה, והם זורקים את האחריות ביניהם. לאחר מכן, בוצע עימות בין החשודים.

לדברי סניגורו של אחד מהם, עורך הדין עלא תלוואי, ההודעות בין החשודים הועברו למשטרה. נציג המשטרה מאישר כי נלקחו הטלפונים מהחשודים, וסיפר כי לא רק עמוס לוזון נסחט, אלא גם בנו, מור. לדבריו, על פי החשד, הצעירים דרשו 13 אלף שקל בתמורה לכך שלא יפיצו סרטון אינטימי של האב.

עמוס לוזון. ניר פקין, עיבוד תמונה
עמוס לוזון/עיבוד תמונה, ניר פקין

עורך הדין תלוואי, שמייצג חשוד בן 19 שאביו בעל חברה ציבורית גדולה, אמר בדיון: "ברגע שידענו שהמשטרה מחפשת עוד טלפון, התקשרתי וביקשתו למסור אותו - זה לא רק מצביע על האמון שניתן לתת בחשוד, שאין לו מה לשבש חקירה, אלא גם החלופת מעצר והפיקוח שנוכל להציע. אין מחלוקת שמי שצילם ופגע בפרטיות זה חשוד אחר, אבל אני מתמקד באירוע אחד של ניסיון סחיטה שלא צלח נכון לרגע זה".

עורך הדין תמיר סננס, סניגורו של החשוד שלפי כיוון החקירה צילם את הסרטון אמר: "זה בחור בן 28 מאורס ללא עבר פלילי, שירת כחייל קרבי, מתנדב עם ילדים בקורסי הכנה לצה"ל, עובד כמנהל כוח אדם, הוא מלח הארץ. המשפחה שלו היא משפחה נהדרת. כל עניין הסחיטה הוא עניין נפרד מהסרטון. הסחיטה היא ביולי, חודשיים אחרי צילום הסרטון. אלו שני אירועים שיש קו מחבר בהם אבל אלו שני אירועים שונים חקירתית".

אתמול הוארך ביומיים מעצרו של בן השופט, שנעצר שלשום בחשד למעורבות בסחיטה. הקטין, שמיוצג על ידי עורכי הדין עופר ברטל, רהב אופנהיימר ועמיר ברטל, הוא בנו של שופט מוכר, שהוא אחיהם של איש יחסי ציבור מוכר וספורטאית עבר מעוטרת. סניגורו, עורך הדין עופר ברטל, אמר אתמול: "הקטין כופר מכל וכל בחשד. מדובר בהאשמת שווא בידי אדם אחר. אין שום ראיה אובייקטיבית שקושרת אותו למקרה המצער, אנחנו מקווים שהדברים יתבררו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully