וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של בן השופט בפרשת עמוס לוזון: "הוא שלח את הודעות הסחיטה"

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 16:51

אחד מהחשודים טען בגרסתו שמי ששלח הודעת סחיטה לאיש העסקים הוא בנו של השופט המוכר, שנעצר אמש. לטענת החשוד, הוא העביר לקטין את הסרטון, לבקשת האחרון. מעצרו של הקטין, אחיינו גם של איש יחסי ציבור מוכר ושל ספורטאית עבר מעוטרת, הוארך ביומיים

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

מעצרו של בן השופט, שנעצר אמש על ידי ימ"ר מרכז בחשד למעורבות בפרשת סחיטת איש העסקים עמוס לוזון באמצעות סרטון אינטימי, הוארך היום (רביעי) ביומיים. הקטין, שמיוצג על ידי עורכי הדין עופר ברטל, רהב אופנהיימר ועמיר ברטל, הוא בנו של שופט מוכר, שהוא אחיהם של איש יחסי ציבור מוכר וספורטאית עבר מעוטרת.

אחד מהחשודים טען בגרסתו שמי ששלח הודעת סחיטה לעמוס לוזון הוא בנו של השופט. עו"ד עלא תלאווי שמייצג את החשוד, צעיר בן 19 מכפר שמריהו שאביו בעל חברה ציבורית גדולה, הציג את גרסת הלקוח שלו בדיון הארכת המעצר שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בתל אביב.

סנגורו של הקטין, עו"ד עופר ברטל, יגיש ערעור למחוזי: "הקטין כופר מכל וכל בחשד. מדובר בהאשמת שווא בידי אדם אחר. אין שום ראיה אובייקטיבית שקושרת אותו למקרה המצער, אנחנו מקווים שהדברים יתבררו במהרה".

עמוס לוזון. ניר פקין, עיבוד תמונה
עמוס לוזון/עיבוד תמונה, ניר פקין
עו"ד עופר ברטל. גבי מימון, אתר רשמי
עו"ד עופר ברטל/אתר רשמי, גבי מימון

עורך הדין טען שהקטין יצר קשר עם בנו של לוזון, מבלי שמרשו ידע דבר על העניין. "הקטין ככל הנראה החזיק את הסרטון לפני בטלפון אבל הוא נמחק לו, אז הוא ביקש מהלקוח שלי שיעביר לו את הסרטון, והוא עשה כן. זה פסול ולא יפה ולא נאה, אבל הוא עשה את זה. האם מדובר בעבירה? אני בספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully