וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר בפנים ושרף את הגופה: צעיר מתל אביב מואשם ברצח במטע התמרים בבקעה

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 15:01

על פי כתב האישום, בן ה-26 ויאיר חדד נפגשו במקרה בטבריה, ובבוקר שלאחר מכן נסעו דרומה. בשלב מסוים החל הנאשם לדקור את הנרצח. לאחר מכן, גרר את הגופה מחוץ לרכב, העלה אותה באש ושטף את עצמו מהדם שנותר עליו

בווידאו: פוענח רצח יאיר חדד בבקעת הירדן/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב תל אביב בן 26 בגין רצח יאיר חדד במטע תמרים בבקעת הירדן בחודש שעבר. על פי כתב האישום, הנרצח, תושב רחובות, פגש את הנאשם בטבריה באורח מקרי, מבלי שהייתה ביניהם היכרות מוקדמת. למחרת, אסף הצעיר את חדד והשניים נסעו דרומה, בשלב מסוים הם עצרו אז דקר הנאשם את חדד בכתפו הימנית ובחמישה מקומות בפניו.

אחרי הרצח, הצעיר מתל אביב נטש את הרכב ועזב את המקום. שש שעות לאחר מכן, סמוך לשעה 20:00, הגיע הנאשם לתחנת דלק סמוכה, מילא מכל בדלק וחזר למכונית. הוא הוציא ממנה את גופתו של חדד, גרר אותה למטע תמרים קרוב והצית אותה. לאחר מכן, חזר ברכב לתחנת הדלק, שטף אותו ואת עצמו כדי להסיר מעליו את הדם וזרק חפצים שונים שהיו במכונית.

החשוד ברצח בבקעת הירדן: עומר אלפיריון, בן 26 תושב תל אביב. רוני כנפו
שרף את הגופה. הנאשם ברצח/רוני כנפו

הנאשם, בעל עבר פלילי, ריצה בעבר עונש מאסר לאחר שהורשע בהפרעה לשוטר ושימוש בכוח למנוע מעצר, וכן עומד נגדו כתב אישום נוסף המייחס לו עבירות איומים, תקיפה והפרעה לשוטר. בית המשפט התיר היום לפרסם את שמו, אך אישר לעכב את הפרסום כדי לאפשר לו לערער על ההחלטה. "הוא זוכר כל פרט", סיפר נציג המשטרה על הנאשם בדיונים בבית המשפט. "אבל ההתנהגות שלו השתנתה בהתאם למה שקורה בחוץ".

עוד בוואלה!

רצח את השותף וקבר את הגופה בבטון – עד שנמצא מת בעצמו? התעלומה בדירה בחיפה

לכתבה המלאה
הנרצח יאיר חדד. באדיבות המשפחה
נפגשו במקרה. יאיר חדד/באדיבות המשפחה

לפי גרסתו, הוא לקח את חדד כטרמפ, ובאזור הבקעה חדד החל לדקור את עצמו והוא הוריד אותו מהרכב. הצעיר הכחיש כל קשר לרצח ולהצתת הגופה. לדבריו, לפני המקרה הנרצח אמר לו שהוא מכשף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully