וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר נגד נתניהו: "יעזוב את תפקידו כמו כלב מוכה"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 13:27

אלוף במיל' עמירם לוין יצא נגד ראש הממשלה בריאיון ל-103FM: "ייזרק לפח האשפה של ההיסטוריה". עוד הזהיר כי "האיראנים מזהים חולשה ישראלית רצינית מאוד". על הממשלה: "חבורת מטורללים שלא יודעים מה זה שלטון מנהלים את המדינה ומחרבים אותה"

בוידאו: באישור המשטרה הפגנה בנווה אטיב, שם הזוג נתניהו נמצא בנופש/אתר רשמי

אלוף במיל' עמירם לוין תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ברקע קידום המהפכה המשפטית ומדיניות הממשלה ואמר כי "אני חושב שהוא יותר מדי זמן בשלטון. אני דואג לו, היו לו הצלחות מרשימות, הוא יעזוב את תפקידו כמו כלב מוכה. הוא ייזרק לפח האשפה של ההיסטוריה. הוא לא יכול לסיים כאחד כמנהיגים הגדולים אם מדינת ישראל תהיה רקובה". את הדברים אמר בריאיון לינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM.

לוין, לשעבר מפקד פיקוד צפון, התייחס גם למתיחות מול חיזבאללה ואמר כי "הנושא הוא לא חיזבאללה ונסראללה. הם כלי משחק של האיראנים, והאיראנים בהחלט מזהים חולשה ישראלית רצינית מאוד, במיוחד של השלטון שלנו ושל החברה הישראלית".

רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 30 ביולי 2023. מארק ישראל סלם, אתר רשמי
"ייזרק לפח האשפה של ההיסטוריה". נתניהו/אתר רשמי, מארק ישראל סלם

עוד תקף את השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ': "הקיצוניים הללו מגנים ומכפישים את צה"ל". "רה"מ מתמהמה וכאילו מגבה אותו, אך הוא מגבה את החבורה הקיצונית של המתנחלים, אם כך זה יימשך צה"ל יעמוד בפני דילמה או של תבוסה או מעבר לפשעי מלחמה בוטים", טען מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר. "לזה אנחנו נגיע. זאת הבעיה שלנו. החקיקה היא רק כלי בשביל להציל את ביבי מהמשפט".

עמירם לוין, הפגנה נגד המהפכה המשפטית, מחוץ לכנסת, ירושלים, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
עמירם לוין בהפגנות נגד המהפכה המשפטית/ראובן קסטרו

"אני כועס וחרד. הייתי בטוח שהשנים של ההקרבה היו כדאיות, פתאום היום אנו רואים שצריך להתחיל הכול מהתחלה כי חבורת מטורללים שלא יודעים מה זה שלטון מנהלים את המדינה ומחרבים אותה", הוסיף. "חבורה מטורללת של פושעים ועבריינים מנהלת את המדינה ובוזזת את התקציב שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully