וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרצח: חברי הכנופיה נעצרו בדירת מסתור, קטטת ענק ברמב"ם | תיעוד

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 15:16

רצח איהם אבו סלאח בשפרעם הוא חלק מסכסוך מדמם בין שתי כנופיות בעיר. הנרצח השתייך לכנופיית ח'לאדי, ואילו העצורים הלילה הם מהכנופייה היריבה, סואעד - בהם, ראש הכנופייה. במקביל, קטטת ענק התפתחה ברמב"ם: "עלול היה לקרות אסון"

בווידאו: המשטרה עצרה חשודים במעורבות ברצח צעיר בשפרעם/דוברות משטרת ישראל

חמישה חשודים ברצח הצעיר בשפרעם אמש נעצרו הלילה בדירת מסתור בעכו. שוטרי מחוז הצפון ולוחמי מג"ב פשטו על הדירה ועצרו את החשודים - בהם ראש כנופיית פשע. הרצח הוא תוצאה של סכסוך מדמם בין שתי כנופיות בעיר - סואעד וח'אלדי. הנרצח, איהם אבו סלאח בן ה-19, השתייך לכנופיית ח'לאדי, והעצורים הלילה הם מהכנופייה היריבה.

בן ה-19 הוא הנרצח השמיני בשנה האחרונה בשפרעם. לאחרונה, הוא נעצר בדובאי בחשד למעורבות בניסיון התנקשות של ישראלי אחר, גם כן כחלק מקרב הכנופיות. השוטרים פשטו על הדירה בעקבות מידע שהתקבל זמן קצר לאחר הרצח בשפרעם. חמשת החשודים, תושבי שפרעם בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו ויובאו היום (רביעי) להארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

איהם אבו סאלח, שחקן כדורגל בן 19 משפרעם, נורה למוות. 8 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איהם אבו סלאח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשודים, בשנות ה-20 לחייהם תושבי שפרעם נעצרו ויבואו בהמשך היום בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט השלום בנצרת.

בווידאו: מלווים של צעיר שנרצח בשפרעם תקפו את מאבטחי בי"ח רמב"ם/דוברות רמב"ם

כשאבו סלאח הובהל לבית החולים רמב"ם בחיפה בלאחר שנורה, ליוו אותו כמה שהתפרעו בבית החולים וניסו לפרוץ לחדר ההלם בו טופל. בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראים המלווים מתקיפים את מנהל משמרת המאבטחים באגרוף לפנים, מול עיני שוטר בית החולים. עוד תועד אחד המתפרעים כשהוא בועט בחוזקה בצלעות של מאבטח, שמרתק אדם אחר אל הרצפה.

מנהל מחלקת הביטחון בני קלר שחזר את הרגעים בהם המאבטחים מנעו את ההתפרצות לחדר ההלם. "הם היו ממש קו אחרון, עלול לקרות אסון רפואי מפריצה של מתפרעים לחדר טיפולים כל כך רגיש שמתבצעות בו פעולות רפואיות מצילות חיים". הוא העיד כי מקרי האלימות שמובילה פצועים לבתי החולים גברה לאחרונה. "עד לפני שנים ספורות היינו רגילים לאלימות בסוף השבוע, בשעות הערב והלילה, כעת האלימות שמגיעה לבית חולים היא סביב השעון - כל יום, כל שעות היממה".

מעצר החשודים ברצח איהם אבו סאלח, עכו. דוברות משטרת ישראל
פשיטת המשטרה על דירת המסתור בעכו/דוברות משטרת ישראל
בילאל סוועד, נחשב לראש הארגון/חבורת הפשע סואעד שפועל בשפרעם. ללא, אתר רשמי
בילאל סוועד, נחשב לראש הארגון/חבורת הפשע סואעד שפועל בשפרעם/אתר רשמי, ללא

הוא סיפר, "אתמול הגיע ירוי בשש בערב, שלשום הגיעו שלושה ירויים בשש בבוקר. זה ממש סביב השעון. ברמב"ם הוקמה בזמנו נקודת המשטרה הראשונה בתוך בית חולים בישראל, ולשמחתי יש לנו שיתוף פעולה מעולה עם משטרת חיפה ויס"מ מרחב כרמל, אבל כעת בראש סדר העדיפויות שלי להגיע למצב שנקודת המשטרה ברמב"ם תאויש 24 שעות ביממה, מה שכיום לצערי לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully