וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד הגיש תלונה במשטרה נגד עורך הדין שאמר שנתניהו "כמו מרגל איראני"

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 9:40

מפלגתו של ראש הממשלה דורשת לחקור את עו"ד עופר בר טל, שתקף אתמול בשידור את נתניהו בבוטות ברקע אי ההתחייבות שלו לקיים את פסיקת בג"ץ: "התבטאותו שלוחת הרסן מהווה הסתה פרועה לאלימות". בר טל: "אמרתי את הדברים כמטאפורה בלבד. ניסוח לא מוצלח"

ההצבעה הסופית על עילת הסבירות/ערוץ הכנסת

מפלגת הליכוד הגישה היום (שלישי) תלונה במשטרה נגד עו"ד עופר בר טל, בחשד להסתה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המרדה ופגיעה בסדרי המשטר והחברה בישראל. בר טל, פאנליסט בחדשות 12, אמר אתמול בשידור כי "ביבי הוא כבר כמו מרגל איראני" בהתייחס לכך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מתחייב לכבד את פסיקת בגצ בענין החוק לביטול עילת הסבירות.

"התבטאותו שלוחת הרסן של עו"ד בר טל מהווה הסתה פרועה לאלימות כלפי ראש הממשלה", נכתב בתלונה שהוגשה, "ההסלמה בהסתה היא תוצאה ישירה של הרטוריקה הארסית שבה נוקטים מזה כמה חודשים, מאז היוודע תוצאות הבחירות לכנסת ה-25, אישי ציבור, שאינם מקבלים את תוצאות הבחירות לכנסת, וקוראים לציבור לצאת למאבק אלים ורחב היקף בממשלה הנבחרת והעומד בראשה, שזכו לאמון העם ולאמון הכנסת".

בנוסף, ציינו במפלגה כי "ראיונות לתקשורת שבמהלכם מסיתים לאלימות כלפי מר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, אינם חוסים תחת ההגנה של חופש ההפגנה והזכות לחופש הביטוי, אלא עושים בהם שימוש ציני ושלא כדין".

עו"ד עופר ברטל. גבי מימון, אתר רשמי
עו"ד עופר ברטל/אתר רשמי, גבי מימון

בנוסף, דרשו במפלגת הליכוד לפתוח בחקירה פלילית נגד עורך הדין: "רשויות האכיפה והחקירה חייבות לנקוט במהירות באמצעים הנדרשים על מנת לחקור את החשדות החמורים. השתהות בחקירת החשדות, עלולה להעצים את חוסר האמון של האזרחים ברשויות האכיפה והחקירה, לגרום להישנות של עבירות דומות על החוק ולערעור סדרי המשטר והחברה במדינה. לאור חומרתן של העבירות שעברו במהלך השידור בטלוויזיה, אנו מבקשים ממשטרת ישראל לפתוח בחקירה פלילית של עו"ד בר טל".

לאחר השידור אמש, הבהיר בר טל בחשבון הפייסבוק שלו: "קראתי היום בערוץ 12 לביבי 'מרגל איראני' - זה בוודאי היה ניסוח לא מוצלח, מכיוון שלכולם ברור שהוא אינו כזה", כתב ברטל והסביר: "אמרתי את הדברים כמטאפורה בלבד, עקב הנזקים הכבדים שהוא לדעתי גורם לארץ הקודש ולאזרחיה הנאנקים תחת שלטונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully