וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט ביקר בגבול הצפון והזהיר את חיזבאללה מעימות: כשמדובר בביטחון - אנו מאוחדים

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 14:53

שר הביטחון קיים הערכת מצב בהר דב, ברקע הפרובוקציות של ארגון הטרור: "אם חלילה תתפתח פה הסלמה, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן". עוד אמר ברקע מחאת אנשי המילואים כי "נדע להגן על אזרחי ישראל ועל מדינת ישראל בכל דרך"

בווידאו: גלנט בגבול הצפון באיום לנסראללה: "לא נהסס לשחוק כל מטר של חיזבאללה ולבנון"/משרד הביטחון, שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (שלישי) בגבול הצפון, ברקע המתיחות עם חיזבאללה, ושלח מסר מאיים לארגון הטרור ולחסן נסראללה העומד בראשו: "אני מזהיר את חיזבאללה - לא לעשות טעות. עשיתם טעויות בעבר, שילמתם מחירים מאוד כבדים".

"אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן", הוסיף שר הביטחון, שקיים תצפית והערכת מצב בהר דב. "לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה".

שר הביטחון גלנט בהר דב, סמוך לגבול לבנון 08 באוגוסט 2023. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"אל תעשו טעויות". גלנט ומפקד הפיקוד בגבול/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

עוד אמר ברקע מחאת אנשי המילואים נגד המהפכה המשפטית כי "אנחנו נדע להגן על אזרחי ישראל ועל מדינת ישראל בכל דרך. האויב צריך להבין שכשמדובר על ביטחון ישראל - כולנו מאוחדים".

במהלך ביקורו, נפגש שר הביטחון עם מפקד הפיקוד אלוף אורי גורדין ומפקדים בכירים נוספים. מפקדי הגזרה סקרו עבורו את ההיערכות לאורך הגבול ואת התקדמות בניית המכשול באזור.

עוד בוואלה!

העימות בין ישראל לחיזבאללה הוא רק שאלה של "מתי"

לכתבה המלאה
שר הביטחון גלנט בהר דב, סמוך לגבול לבנון 08 באוגוסט 2023. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
שר הביטחון גלנט בהר דב, סמוך לגבול לבנון 08 באוגוסט 2023/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

בתקופה האחרונה גוברת המתיחות בין ישראל לחיזבאללה בגבול, וכמה תקריות מאיימות להוביל להסלמה. כך למשל, לפני כשבוע מטע קיווי בגבול ישראל-לבנון עלה באש, ולוחמי צה"ל שמוצבים בגזרה טענו כי פעילי חיזבאללה הם אלה שהציתו את השטח.

לדברי לוחמים שמשרתים באזור, אנשי חיזבאללה פועלים בקביעות לאורך הגבול כשפניהם מכוסות כדי שלא יהיה ניתן לעקוב אחריהם ולזהות אותם באמצעות תצפיות צה"ל. הם מסיירים צמוד מאוד לקו הכחול, שמסמן את הגבול, ולעיתים בסמיכות לגדר המערכת. לדברי הלוחמים, לרוב פעילי חיזבאללה נועלים נעליים צבאיות, מכנסיים צבאיים וחולצות שחורות, שולפים מצלמות ומתעדים את פעילות צה"ל לאורך גבול לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully