וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 3 פלסטינים הזמינו ישראלים למפגשים מיניים, תקפו אותם וגנבו את רכבם

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 20:24

הפלסטינים מואשמים בשוד רכבים מישראלים אותם זימנו למפגשים מיניים ביו"ש. השלושה החליטו כי יכירו גברים ישראלים באמצעות אפליקציות כמו "גריינדר" וטלגרם, ויסכמו עמם על מפגשים מיניים סמוך ליישובים פלסטיניים - שם, במהלך המפגש או אחריו, ישדדו את מכוניתם

בווידאו: תיעוד גניבת רכב בכפר עוג'ה - נוסע שהיה במכונית הצליח לקפוץ ולהימלט מהגנב/מצלמות אבטחה
אזיקים. ShutterStock
אזיקים. תמונת אילוסטרציה/ShutterStock

כתב אישום הוגש בימים האחרונים לבית המשפט הצבאי נגד אברהים ראתב קדח (21), יונס סעדי אניס תאבת (24) ואברהים ג'מיל קדח (24), שלושה צעירים פלסטינים תושבי הכפרים שוקבא ורנתיס, המואשמים בשוד רכבים מישראליים אותם זימנו למפגשים מיניים ביהודה ושומרון. כתב האישום הוגש בתום חקירה מואצת של שוטרי היחידה לפשעים במרחב שומרון במשטרה.

לפי כתב האישום, בחודש מאי 2023, החליט הנאשם אניס תאבת לגנוב רכבים מישראלים ולמכור אותם במטרה להשיג כספים. על מנת לבצע את הגניבות, המעורבים סיכמו על שיטת הפעולה הבאה: אניס תאבת יכיר גברים ישראלים באמצעות אפליקציית ההיכרויות "גריינדר" וטלגרם, יזדהה תחת השם "אמיר", ויסכם עמם על מפגשים מיניים סמוך ליישובים פלסטיניים - שם, במהלך המפגש או אחריו, ישדוד את רכבם.

בית אריה-עופרים, ישוב קהילתי ומועצה מקומית המצויה באזור יהודה ושומרון, ינואר 2012. נמרוד סונדרס
בית אריה, תמונת ארכיון/נמרוד סונדרס

במהלך אותו חודש, אניס תאבת יצר קשר עם אזרח ישראלי וסיכם איתו על מפגש מיני באזור היישוב בית אריה שבשומרון. כשהגיע הקורבן למקום, יצאו השניים בנסיעה לאזור מיוער וקיימו יחסי מין. לאחר מכן, הדריך הנאשם את הנהג לעבור דרך הכפר הפלסטיני שוקבא שבשטח A, על אף חששותיו של הקורבן שביקש ממנו כמה פעמים שיאפשר לו לחזור לביתו.

בשלב מסוים, הצטרף לנסיעה הנאשם ג'מיל קדח, והשניים גנבו מהקורבן את הטלפון הנייד שלו, ובהמשך גם את רכבו, תוך שאחד מהם מאיים על הקורבן שאם לא יצא מהרכב, "אני זורק אותך בעזה או שאני הורג אותך". הקורבן ש"נזרק" מרכבו מצא עצמו בלב כפר פלסטיני כשהוא חסר כל. הוא הזעיק את כוחות הביטחון שהצליחו לחלצו. לאחר הגניבה, נמכר הרכב והשניים התחלקו ברווחים.

שלט כניסה לכפר פלסטיני, שטח A, הכניסה לישראלים אסורה. טלי מאייר
שטח A. תמונת ארכיון/טלי מאייר

כמה ימים לאחר מכן, שוחח אניס תאבת עם אזרח ישראלי נוסף איתו סיכם על מפגש באזור היישוב בית אריה. השניים נפגשו וקיימו יחסי מין, ולאחר מכן הגיע הנאשם אברהים ראתב קדח למקום, והשניים החלו לתקוף את הקורבן בגז מדמיע, השליכו אותו מרכבו ונמלטו מהמקום.

כחודש לאחר מכן, הנאשם אניס תאבת יצר קשר עם אזרח ישראלי באמצעות גריינדר, וסיכם איתו על מפגש בתחנת דלק סמוכה לצומת שוקבא. עם הגעת המתלונן למקום, ולאחר נסיעה קצרה אחר רכב הנאשם, חזר בו המתלונן ואמר כי הוא לא מעוניין במפגש. אז, גנב הנאשם אניס תאבת את מכשירו הסלולרי של המתלונן וכשזה יצא מהרכב במטרה להשיב את המכשיר מידי הנאשם - הותקף באלימות על ידי השלושה באגרופים, בעיטות וגז מדמיע. לאחר מכן, השלושה גנבו את רכבו ונמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully