וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-18 שנעצר במחאה נחקר שוב במשטרה: "מנסים להדביק לו עבירות כדי להצדיק את האלימות"

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 12:28

אמיתי עבודי נחקר בחשד להעלבת שוטר ואחזקת קנאביס שלא לצריכה עצמית. עו"ד רן תגר שמייצג אותו תקף את המשטרה: "במקום לעשות בדק בית מפזרים רמזים בתקשורת וממציאים עבירות חדשות. זו חרפה אחת גדולה"

בווידאו: אחד המפגינים נעצר, המונים סביב לזינזנה של המשטרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמיתי עבודי בן ה-18, שנעצר לטענתו באלימות בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, נחקר היום (חמישי) בשנית. עו"ד רן תגר, שמלווה את עבודי, סיפר כי חקרו אותו על עבירות חדשות - העלבת שוטר ואחזקת סם שלא לצריכה עצמית.

עורך הדין סיפר, "תפסו אצלו קנאביס במשקל 11 גרם, מה שאומר שמדובר בהחזקת קנביס לצריכה עצמית, זה הכול. לא תיק במשטרה, לא חקירה, קנס. זה מה שאפשר לעשות עם זה". לטענתו, התנהלות המשטרה מראה על "מצוקה ראייתית" בה נתונה, בנוגע לבדיקת התלונה נגד השוטר, יאיר חנונה. "היא מנסה להדביק לו עבירות לא קשורות כדי להצדיק את האלימות של אותו חנונה. זאת חרפה אחת גדולה של המשטרה. במקום לעשות בדק בית, ואם צריך גם ניקוי אורוות, מפזרים רמזים בתקשורת שנתפסו עליו כל מיני דברים ואי אפשר לפרט 'מפאת צנעת הפרט' וגורמים להפצת שמועות נבזיות ברשת. ממציאים עבירות חדשות כי אין להם ביסוס לעבירה המקורית של תקיפה".

מעצר מפגינים נגד המהפכה המשפטית, נתיבי איילון ת"א, 25 ביולי 2023. רויטרס, עיבוד תמונה
אמיתי עבודי אחרי מעצרו/עיבוד תמונה, רויטרס

הוריו של אמיתי טוענים כי השוטרים הכו אותו במהלך המעצר. לאחר התיעוד ממעצרו, מסרה המשטרה כי הנער ניסה "לדחוף דברי פלסטיק שנזרקו על השוטרים אל מתחת לגלגלי מכלית ההתזה על מנת לשבש את עבודתה".

לטענת המשטרה, "השוטרים שהבחינו במעשיו עצרו את החשוד אך זה החל להתנגד וניסה להכשיל את המעצר ובתוך כך נפל יחד עם השוטרים. במהלך הובלתו לניידת המשטרה צעק בפניהם של השוטרים תוך כדי שיוצא רוק מפיו ומגיע לפניו של השוטר שניסה להסית את פניו הצידה על מנת להימנע מהרוק. בשום פנים ובשום שלב החשוד לא הוכה באמצעות אגרופים ולא בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully