וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר האב החשוד ברצח בנו: "טענתו להגנה עצמית אינה עולה בקנה אחד עם החקירה"

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 15:11

השופט הציג ממצאים שונים המצביעים על כך שמעשי האב במכבים לא נבעו מהגנה עצמית. מנגד, עורך דינו טען כי מצבו של הבן הידרדר בעקבות כוונת המשפחה לטוס לשנת שבתון בחו"ל והזכיר כי איים על האב שבוע קודם לכן: "מקרה טראגי ביותר"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בשבוע את מעצרו של האב החשוד ברצח בנו במכבים לפני שישה ימים. "עולה שטענת החשוד להגנה עצמית אינה עולה בקנה אחד עם חומר החקירה", כתב השופט והפנה לממצאים שונים המצביעים על כך.

במהלך הדיון, סנגורו של החשוד, עו"ד עופר ברטל, הציג את גרסת האב לפיה פעל מתוך הגנה עצמית לאחר שבנו איים עליו עם סכין. על פי גרסת האב, ההידרדרות מצבו של בנו נגרמה עקב כוונת המשפחה לטוס לשנת שבתון של אשתו בחו"ל, ואיום של ההורים לבטל את האפוטרופוס על בנם המאומץ.

"מדובר במשפחה שבמשך 22 שנים טיפלה בילד הזה בצורה מאוד מסורה", טען ברטל. "אחרי ילדות מאוד קשה שהם עברו איתו, הדברים הגיעו לכדי שיא בשבועות האחרונים". בנוסף, הציג עורך הדין הסבר מחקרי על תסמונת האלכוהול העוברית, שבה לקה בנו של החשוד ברצח ואישור הגשת תלונה למשטרה בגין איומים מצד הבן החשוד על חייו של האב. תלונה זו הוגשה על ידי האב כשבוע לפני שבנו נהרג.

זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו. יונתן שאול, פלאש 90, פלאש 90
זירת הרצח במכבים/פלאש 90, יונתן שאול, פלאש 90

עו"ד ברטל, מסר בסוף הדיון כי "מדובר במקרה טראגי ביותר שבו אב נאלץ להרוג את בנו לאחר שהאחרון תקף אותו בעזרת סכין. ילד שכולם אהבו, גם האב מאוד אהב אותו וכמובן האם והאחים, ולכן ידובר במקרה טראגי שקשה להגדיר אותו במילים אפילו".

"אני מניח שכל אחד מכם יכול להסתכל על עצמו ולהבין מה מרגיש האב נוכח הטרגדיה שהתרחשה", הוסיף עורך הדין. "האם והילדים באו לפה מהשבעה כדי לראות את האב והם חצויים. מצד אחד, הם באבל על מותו של הבן ומצד שני האב נמצא במעצר והם לא כועסים עליו. אף אחד לא כועס עליו מפני שהם הכירו היטב את הילד והם מבינים לאילו מצבים קיצוניים הבן היה יכול להוביל".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • מכבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully