וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב רמת השרון מואשם שאיים על אמסלם וביטן: "אני אשחט אותך"

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 11:30

המשטרה הגישה כתב אישום נגד בן 53, בגין הטרדה ואיומים על חברי כנסת, שרים, המפקח על הבנקים, ראש הרשות לניירות ערך ועיתונאי. בהמשך הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. "יא שרמוטה של ביבי, שתישרף היום"

אמסלם על פציעת המפגין: "צפונבון נשרט ליד העין - שולחים אליו את ה-BBC"/ערוץ הכנסת

יחידת התביעות המשטרתית הגישה אתמול (חמישי) לבית משפט השלום פתח תקווה כתב אישום נגד תושב רמת השרון בן 53, בגין איומים והטרדה של חברי כנסת, שרים, המפקח על הבנקים, ראש הרשות לניירות ערך ועיתונאי. במקביל לבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים, יישלח הנאשם לבדיקה פסיכיאטרית.

לפי כתב האישום, בין פברואר למאי התקשר בן ה-53 22 פעמים לשר דוד אמסלם וכתב לו בווטסאפ: "אתה עוד תענה לי יא שרמוטה של ביבי... אני אישית אתלוש לך את השיער ואדליק אותו בל"ג בעומר. אתה הבא בתור, אם לא יטפלו בתיק שלי מיידית - שתישרף במדורה היום אמסלם". במועד אחר, התקשר לאמסלם ממספר לא מזוהה ואיים עליו שיהרוג אותו.

דיון הוועדה המסדרת 5 ביולי 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
איומים חמורים. אמסלם וביטן/פלאש 90, יונתן זינדל

גם ח"כ דוד ביטן ספג הטרדות ואיומים. בן ה-53 מואשם כי התקשר אליו 46 פעמים ושלח לו הודעות שבהן כתב: "אתה עוד תענה יא שרמוטה של ביבי, יא שמן אני אשרוף אותך במו ידיי". בפעם אחרת אמר לו: "יא מושחת אני אזיין את אמא שלך... תקום יא מזדיין תלך למשטרה יא חרא, אני אשחט אותך יא חתיכת חרא, טפו יא זין מושחת".

עוד הוא מואשם כי התקשר אל עוזרו של ביטן ואיים עליו: "אני אקרע לך את התחת... אני אקלף אותך כמו שמקלפים תפוז, יש לי סכין ואני אקלף אותך". בתגובה שאל עוזרו של ביטן אם הוא "מאיים על חבר הכנסת עם סכין?"., וזה אמר בתגובה כי "יאללה בדיוק כן... כל מה שכתבתי לך באסמסים אני אעשה. כל המושחתים אני אתלוש להם את האוזניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully