וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרגדיה נוראית": הוארך מעצרו של האב החשוד ברצח בנו במכבים

16.7.2023 / 1:59

הבן, צעיר בן 23 בעל צרכים מיוחדים, הועבר להוסטל לאחר כמה מקרי אלימות. לאחר כמה שבועות ברח הצעיר מההוסטל אל ביתו, וסירב לשוב. לטענת האב, הוא נאלץ לירות בבנו מתוך הגנה עצמית, לאחר שבמהלך טיול שביצעו השניים בחורשה, שלף הבן אל עבר אביו סכין ואיים על חייו

בוידאו:זירת רצח עבד אל קאדר האני עוואיסי,נצרת, 12 ביולי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה (ראשון) את מעצרו של שי בלום, האב החשוד כי רצח את בנו בן ה-23 במכבים ביום שישי האחרון. על פי טענת האב, מדובר במקרה של הגנה עצמית, לאחר שבנו שלף לעברו סכין וניסה לאיים על חייו.

בדיון בבית המשפט על די הבן שנורה היה בעל צרכים מיוחדים וקיבל טיפול תרופתי. לאחר כמה בעיות, בהן מקרי אלימות פיזית ומינית, עבר הצעיר למסגרת של מוסד טיפולי. לטענת הסנגור של האב החשוד, הבן ברח מההוסטל בו שהה בשבועות האחרונים. הורים בתגובה איימו על בנם שאם יפסיק את שהותו בהוסטל, הם ייאלצו לוותר על האפוטרופסות שלהם עליו.

זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו. יונתן שאול, פלאש 90, פלאש 90
זירת הרצח/פלאש 90, יונתן שאול, פלאש 90

לדברי האב, הסכסוך בין ההורים לבנם לא תרם למצב המורכב. האב סיפר כי יצא לטייל עם בנו בחורשה הסמוכה לביתם כדי להרגיע אותו, כשלפתע הבן שלף סכין ואיים על אביו. לטעת האב החשוד, הוא נאלץ לירות בבנו כדי להגן על עצמו. עוד סיפר החשוד כי גם לאחר הירי, המשיך הבן לצעוד לעברו עם סכין שלופה עד שלבסוף נפל על האדמה בחורשה סמוך לביתם.

"זה אירוע של הגנה עצמית." טען עו"ד עופר ברטל, סנגורו של האב בלום. "מדובר באדם שמנהל משפחה נורמטיבית, רגילה לגמרי ברמה גבוהה מאוד, עם שלושה ילדים ומעולם לא היה מסתבך אילולא אירע האירוע הזה ואילולא אירעה הטרגדיה הזאת". עוד טען כי "האב אוהב את הבן שלו, זו טרגדיה נוראית. לא היה לו מנוס אלא מלבצע את הירי הזה למרות אהבתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו. יונתן שאול, פלאש 90, פלאש 90
זירת הרצח/פלאש 90, יונתן שאול, פלאש 90
זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו. יונתן שאול, פלאש 90, פלאש 90
זירת הרצח/פלאש 90, יונתן שאול, פלאש 90

בתגובה לטענת האב החשוד, ציין השופט כי "טענה להגנה עצמית לא חפה מקשיים בלשון המעטה". דבריו של השופט מגיעים בעקבות מיקומם של הסכין וסימני הדקירה, שעלולים להצביע על בעיה בטענה להגנה עצמית. אולם, המשיך וציין השופט כי "אכן מדובר באירוע טראגי בו לפי החשד החשוד ירה בבנו המאומץ, אותו גידל באהבה ומסירות במשך למעלה משני עשורים."

במהלך הדיון בבית המשפט, צוין כי לאב החשוד אין עבר פלילי, וכי שיתך פעולה במהלך חקירתו ואף ביצע שיחזור לאירוע. כמו כן, נלקחו עדויות מבני המשפחה ומצוות המוסד הטיפולי בו שהה הבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully