וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: לא מצא את תעודת הזהות - וניסה לרצוח את אשתו

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 18:30

כתב אישום הוגש נגד בן 41 מאזור חיפה, בגין דקירת זוגתו לעיני שלושת ילדיהם ותקיפת שניים מהם. לפי האישום, הוא דקר אותה בחזה חרף תחנוניה ובכי הילדים. ברגע האחרון, נכנס לחדר הבן הגדול, והציל את חייה. בהמשך, תקף עם מעדר את בנו שרדף אחריו

גבר בן 41, תושב אזור חיפה, הואשם היום (חמישי) שדקר את אשתו לעיני שלושה מילדיהם וניסה לרצוח אותה, ולאחר מכן תקף שניים מהם. על פי האישום, בן ה-41 איים על אשתו, ששהתה במטבח בבית המשפחה, לאחר שלא הצליח למצוא את תעודת הזהות שלו.

לפני שהספיקה להשיב לו, אחז הבעל בסכין ודקר אותה בחזה, מול שלושת בניהם, נער בן 14 ושני פעוטות בני שלוש ושנתיים. חרף תחנוניה של האישה ובכי הילדים, המשיך הנאשם לדקור אותה, כשהוא "נחוש לגרום למותה".

הסכין ששימש בניסיון רצח אישה, 20 ביולי 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הסכין ששימש בניסיון הרצח/אתר רשמי, דוברות המשטרה

כשהניף את סכינו לעבר צווארה של האישה, בנם הבכור, בן ה-20, נכנס לחדר ובלם את אביו בגופו. לאחר מכן, העביר הבן את אחיו ואמו, ובאמצעות חולצתו חבש את הפצעים שעל גופה. באותו הזמן, החליף הנאשם את בגדיו ועזב את הבית. לאחר שהזעיקו שוטרים למקום, יצאו אחיה של האישה, בנה הבכור ואחיו בן ה-12 לחפש את האב.

השלושה מצאו אותו מסתתר בחצר בית השכן, וכשהתפתח ביניהם עימות, נטל הגבר מעדר וניסה לתקוף את בנו בן ה-12. דודו של הנער בלם את האב בגופו ועצר אותו, וספג חבלות בחזה ובזרוע. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

סגן ניצב בסאם עליאן. שלומי גבאי
סגן ניצב בסאם עליאן, מפקד תחנת ג'סר א-זרקא/שלומי גבאי

מפקד תחנת ג'סר א-זרקא, שבה נחקרת הפרשה, סגן-ניצב בסאם עליאן אמר לוואלה!: "מדובר בארוע חמור של אלימות במשפחה. המעצר המהיר של השוטרים לצד חקירה מקצועית, הביאו לתוצאה המיוחלת והגשת כתב אישום נגד אותו חשוד, במטרה להעמידו לדין ולהרחיקו מהחברה לתקופה הארוכה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully