וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן יו"ר הכנסת ואטורי: "מי שרוצה את ישראל ידידה קרובה זה רק עם נתניהו"

על רקע שיחת הטלפון המתוכננת של נתניהו עם נשיא ארה"ב צייץ ואטורי: "אין ישראל בלי נתניהו, ראש הממשלה הנבחר". משתמשים העירו לו בתגובה שאין בחירה ישירה לראשות הממשלה מזה 20 שנה, ולכן נתניהו אינו ראש ממשלה נבחר. בעבר אמר ואטורי שביידן "לא יכפה עלינו מה לעשות"

בווידאו: מהומה חריגה במליאת הכנסת/צעלום: ערוץ הכנסת

סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד כתב היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו כי "מי שרוצה את ישראל ידידה קרובה זה רק עם נתניהו! אין ישראל בלי נתניהו!". בציוץ נוסף הוא הוסיף: "ראש הממשלה הנבחר". בציוצים רבים בתגובה העירו לואטורי משתמשי טוויטר כי מזה כ-20 שנה אין בחירה ישירה לראשות הממשלה, ולכן נתניהו הוא "לא ראש ממשלה נבחר".

ואטורי אמר את הדברים על רקע שיחת הטלפון הצפויה של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו היום, שבה הוא צפוי לדון עמו, בין השאר, בתוכנית הממשלה להחלשת מערכת המשפט ובהצבעה הקרובה בכנסת על החוק לביטול עילת הסבירות, כך לפי שלושה בכירים אמריקנים וישראלים. כמו כן, הדברים נאמרו בעיתוי ביקורו של הנשיא הרצוג בארצות הברית.

ניסים ואטורי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"שהוא יכפה עלינו מה לעשות"? ניסים ואטורי/ראובן קסטרו

זו אינה הפעם הראשונה שואטורי משמיע הצהרות בעניין יחסי ישראל-ארצות הברית. בסוף חודש מרץ אמר ואטורי בריאיון ל-103FM: "אין מצב שארה"ב מתערבת בעניינים הפנימיים בישראל. זו דמוקרטיה. הוא התייחס לנשיא ביידן ואמר: "שהוא יכפה עלינו מה אנו צריכים לעשות? אם ישראל תצטרך להגן על עצמה, נעשה זאת בעצמנו - בלי ארה"ב".

ואטורי גם טען כי "היה מקרה בצוק איתן שהחליטו על אמברגו נשק, על טילי הלפייר לאפאצ'י, וישראל הסתדרה, חיילים נהרגו לדעתי גם בזכות התמיכה האמריקנית במירכאות".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
הציוץ של ניסים ואטורי, 17 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ של ניסים ואטורי בטוויטר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כעשרה ימים עורר ואטורי מהומה חריגה במליאת הכנסת לאחר שסילק את יועמ"שית הכנסת שגית אפיק, לאחר שהעירה לו שהוא מוציא ח"כים מהאופוזיציה בלבד במהלך עימות חריף שנרשם במליאה. ח"כ ואטורי ענה: "אל תתערבי, תרדי מפה".

הכל החל לאחר שח"כ איימן עודה מחד"ש-תע"ל האשים את חברי הכנסת מהקואליציה ואמר: "דם כולם על הכיבוש הארור שלכם, אתם מתנהגים לא רק כפושעים אלא גם כטיפשים. כולם גאים בג'נין ובצדק ועכשיו עוד אנשים יצטרפו ללוחמים נגד הכיבוש הארור הזה. לכל פעולה יש תגובה כי זה חוק הטבע, לכיבוש יש תגובה וזו ההתנגדות, ההתנגדות לכיבוש היא לגיטמית, יחי מחנה הפליטים ג'נין, יחי המאבק הפלשתיני, יחי מחנה הפליטים ג'נין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully