וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ואטורי סילק את יועמ"שית הכנסת לאחר שהעירה לו

5.7.2023 / 20:37

מהומה המליאה לאחר שח"כ איימן עודה קרא מעל במת הכנסת: "יחי מחנה הפליטים ג'נין". סגן יו"ר הכנסת ואטורי, שניהל את הדיון, הוציא ח"כים מהאופוזיציה בזה אחר זה. כשיועמ"שית הכנסת שגית אפיק העירה לו על כך הוא גירש אותה: "אל תתערבי, רדי למטה"

בווידאו: מהומה חריגה במליאת הכנסת/צעלום: ערוץ הכנסת

מהומה חריגה נרשמה היום (רביעי) במליאת הכנסת לאחר שסגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי סילק את יועמ"שית הכנסת שגית אפיק, לאחר שהעירה לו שהוא מוציא ח"כים מהאופוזיציה בלבד במהלך עימות חריף שנרשם במליאה. ח"כ ואטורי ענה: "אל תתערבי, תרדי מפה".

הכל החל לאחר שח"כ איימן עודה מחד"ש-תע"ל האשים את חברי הכנסת מהקואליציה ואמר: "דם כולם על הכיבוש הארור שלכם, אתם מתנהגים לא רק כפושעים אלא גם כטיפשים. כולם גאים בג'נין ובצדק ועכשיו עוד אנשים יצטרפו ללוחמים נגד הכיבוש הארור הזה. לכל פעולה יש תגובה כי זה חוק הטבע, לכיבוש יש תגובה וזו ההתנגדות, ההתנגדות לכיבוש היא לגיטמית, יחי מחנה הפליטים ג'נין, יחי המאבק הפלשתיני, יחי מחנה הפליטים ג'נין".

השקת קמפיין הרשימה המשותפת, ת"א, 23 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
"דם כולם על הכיבוש הארור שלכם". איימן עודה/ראובן קסטרו
נאום הבכורה של ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד במסגרת הפיליבסטר של הליכוד, 15 בדצמבר 2020. ערוץ הכנסת
"אל תתערבי, תרדי מפה". ניסים ואטורי/ערוץ הכנסת

הדברים עוררו מהומה במליאה, וסגן יו"ר הכנסת ואטורי הוריד מהדוכן את ח"כ עודה. לאחר מכן התפתח עימות בין ח"כ יוסף עטאונה לבין השרה מאי גולן וחברי הכנסת אלמוג כהן וחנוך מליבצקי שבמהלכו הסדרנים במליאה נאלצו להפריד בין הצדדים שכמעט הגיעו לאלימות פיזית אחד עם השני.

בשיאו של העימות, היועמ"שית לכנסת, עו"ד שגית אפיק העירה לסגן יו"ר הכנסת על כך שהוא אינו יכול להוציא חברי כנסת רק מצד אחד והוא הגיב לה: "תרדי למטה, את לא מתערבת לי. תרדי. זה לא מקובל". לאחר מכן, ואטורי הוציא החוצה גם את ח"כ כהן ובמהלך הקריאות והצעקות נאמרו דברים כמו "תומך טרור" על עודה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully