וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיתחילו להבין מה זה": תומכי המהפכה המשפטית חסמו קיבוצים בשרון

13.7.2023 / 18:19

המפגינים חסמו את דרכי הכניסה והיציאה של שפיים ויקום, כתגובה לחסימות הכבישים ברחבי הארץ במהלך המחאות נגד הרפורמה. "אתם לא תשבשו את החיים של כולם", מסרו המפגינים. בקיבוץ שפיים אמרו כי מדובר ב"פרובוקציות אלימות שמתודלקות בהסתה ושנאת חינם"

מפגינים תומכי המהפכה המשפטית חוסמים את הכביש לקיבוץ יקום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עשרות מפגינים תומכי המהפכה המשפטית, חסמו היום (חמישי) את הכניסה והיציאה מהקיבוצים יקום ושפיים שבשרון, כתגובה לחסימות הכבישים במסגרת המחאות נגד הרפורמה. המפגינים, שהתארגנו בקבוצות ווטסאפ שהקימו, חסמו את דרכי הכניסה והיציאה מהקיבוצים באמצעות רכבם. אחד המפגינים אמר: "נחסום אתכם כמו שאתם חוסמים אותנו - רק שזה יהיה בבית שלכם". מפגין נוסף, שתיעד את המחאה, הוסיף: "שיתחילו להבין מה זה חסימות כבישים".

יגאל מלכה, פעיל ליכוד שהפגין בכניסה לשפיים, אמר לוואלה: "מה שעושים מפגיני השמאל, מה שהם אומרים, אנחנו אומרים אותו דבר רק לצד השני. אנחנו חוסמים את הכניסה לקיבוצים כי הקיבוצים עושים הכי הרבה מהחסימות. התנועה הקיבוצית מפרסמת ברשתות התפוצה שלה, מעודדת את האנשים שלה לצאת ולחסום, אז נגמר הסיפור הזה שאנשים יוצאים מהבית. חוסמים לאנשים אחרים את הדרכים וחוזרים הביתה כאילו כלום לא קרה בלי לשלם מחיר".

"זו הפגנה שבאה לומר למיעוט 'אתם לא תהפכו את המדינה, אתם לא תשבשו את סדר החיים של כולם ועולם כמנהגו ינהג'. אם המשטרה לא עושה את העבודה שלה ואם הממשלה לא אוכפת את הסדר הציבורי, אחרי חצי שנה אני חושב שגילינו סבלנות גדולה מאוד ובזה זה נגמר", הוסיף מלכה. "גלי בהרב מיארה אמרת שאין מחאה אפקטיבית בלי הפרת הסדר הציבורי, אנחנו בסך הכול ממלאים את צו היועמ"שית. המשטרה בגדול מאפשרת לנו להיות על הכביש".

מפגינים תומכי המהפכה המשפטית חוסמים את הכביש לקיבוץ יקום. יולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"שיתחילו להבין מה זה חסימת כבישים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מזכירות הקיבוץ שפיים פרסמה מוקדם יותר היום הודעה שבה הזהירה את חברי הקיבוץ מפני החסימות המתכוננות: "בימים האחרונים התרחשו כמה אירועים אלימים בידי קבוצות אלימות המגיעות לשער הקיבוץ וחוסמות כניסה ויציאה ממנו, כנקמה על השתתפות חברי ותושבי הקיבוצים במחאה נגד ההפיכה המשטרית. לפי ההערכות שקיבלנו מהמשטרה הם אמורים להגיע לשפיים היום בשעה 16:00".

עוד נכתב בהודעת הקיבוץ כי "אנו קוראים לחברי הקיבוץ שפיים שלא להיגרר לפרובוקציות האלימות הללו המתודלקות בהסתה ושנאת חינם ולא להגיע לאזור ההפגנה בכלל. נבקש להשתמש בדרכי הכניסה והיציאה החלופיות של הקיבוץ. מטרתם היא להלך אימים על חברי הקיבוץ ועל משתתפי המחאה נגד ההפיכה המשטרית, הנשק שלנו הוא להתעלם מהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בתגובה למחאה נגד הממשלה: פעילי ימין חוסמים את הכניסה לקיבוצים בצפון, 12 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תומכי הרפורמה המשפטית חסמו את הכניסות לקיבוצים עמיר וגן שמואל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, תומכי הרפורמה המשפטית חסמו את הכניסות לקיבוצים עמיר שבצפון וגן שמואל שסמוך לחדרה, כתגובה על שיבושי התנועה ביום שלישי האחרון במסגרת "יום ההתנגדות" במחאה על המהפכה המשפטית. שלושה בני אדם נעצרו בהפגנות התגובה של תומכי הרפורמה.

כוחות משטרה שהוזעקו לקיבוץ גן שמואל עצרו את השלושה בחשד שהפרו את הסדר הציבורי, בהם נהג רכב שהשתולל ופגע עם רכבו בהולך רגל. כתוצאה מהפגיעה הולך הרגל נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה שבחדרה. העצורים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully