וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של הישראלי שנחטף באתיופיה: "הוא מתחנן שיצילו אותו"

אחיינו של וודו אבאביי, בן ה-79 שנחטף, סיפר לוואלה! בתחושות הקשות של המשפחה, בזמן שדודו טרם אותר. "הוא מבוגר, לוקח תרופות, אנחנו לא יודעים אם הוא חי או מת, איך הוא מתמודד עם הקור שם. משרד החוץ אמרו שאין חדש"

תיעוד אחרון של אליזבט צורקוב בעיראק לפני שנחטפה/ערוץ א-ראבעה

אחיינו של וודו אבאביי, הישראלי שנחטף באתיופיה, שיתף היום (רביעי) את וואלה! בימים הקשים שעוברים על המשפחה, בזמן שדודו בן ה-79 טרם אותר. "שלחו לנו תמונות שלו קשור וביקשו מאיתנו כסף או שהם יהרגו אותו", סיפר האחיין מולא. "ראינו אותו בתמונות קשור בידיים ביער. יש הקלטות שהוא מתחנן שיצילו אותו, שיעבירו כסף ויוציאו אותו מפה". את התמונות, מספר, החוטפים שלחו לבעלת הדירה ששכר הישראלי באתיופיה - והיא העבירה אותן למשפחה.

הישראלי, פנסיונר ואב לילדים, טס לטיול של חודש, והיה אמור לחזור כבר בתחילת השבוע - אך בשבוע שעבר, נחטף בג'ונגל. "אנחנו פנינו למשרד החוץ שפנה לשגרירות אתיופיה, שאמרו שזה בטיפול, אבל אין משהו חדש", סיפר האחיין. הוא שיתף בתחושות הפחד והדאגה: "זה קשה מאוד. הוא מבוגר, לוקח תרופות, אנחנו לא יודעים אם הוא חי או מת, איך הוא מתמודד עם הקור שם".

הטירה בגונדר, אתיופיה. ShutterStock
חבל גונדר באתיופיה, אילוסטרציה/ShutterStock

משרד החוץ עדכן אמש על החטיפה. על פי המחלקה לישראלים במצוקה במשרד, הוא נחטף בחבל גונדר. הקונסול הישראלי במדינה פועל מול גורמי ביטחון מקומיים על מנת לשחררו. על פי הערכות, הרקע למקרה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully