וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על צמצום עילת הסבירות, רופאים נעדרו מעבודתם: "אנחנו חולים"

11.7.2023 / 11:41

בבתי החולים שיבא, בלינסון ואיכילוב הודיעו רופאים שלא יוכלו להגיע לעבודה, כחלק מאירועי "יום השיבוש". ארגון הרופאים המתמחים: "מאחלים החלמה מהירה, ביטול עילת הסבירות עושה אותנו חולים". יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור: "האחריות היא של הממשלה"

יום השיבושים: מחאות נגד המהפכה המשפטית ברחבי הארץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רופאים ברחבי הארץ הצטרפו הבוקר (שלישי) לאירועי "יום השיבוש", במחאה על אישור צמצום עילת הסבירות. רופאים בבתי החולים שיבא בתל השומר, בלינסון שבפתח תקווה ואיכילוב שבתל אביב הודיעו שהם "חולים" ולא יוכלו להגיע לעבודה. צוותים מבית החולים בלינסון אף הפגינו במדים מול בית המשפט בעיר.

ארגון הרופאים המתמחים "מרשם" הביע תמיכה במחאה והודיע שיסייע לכל רופא שישתתף בה. "ביטול עילת הסבירות עושה אותנו חולים ומעמיד את מערכת הבריאות בסכנה. רק דבקות בערכי הדמוקרטיה תמנע את החלשת המערכת והפגיעה בבריאות הציבור ובאיכות הרפואה", מסרו. "אנחנו מאחלים החלמה מהירה לכל הרופאות והרופאים שיהיו חולים היום, ודורשים עבודה במתכונת חירום עד שנבריא פה. ארגון מרשם יסייע לכל רופא שייקח חלק במחאה היום".

צוותים מבית חולים בלינסון מוחים בבית המשפט, פתח תקווה. 11 ביולי 2023. ראובן קסטרו
צוותים מבית חולים בלינסון מוחים בבית המשפט, פתח תקווה. 11 ביולי 2023/ראובן קסטרו

פרופסור חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, תקף את הממשלה וקבע כי "האחריות לרופאים השובתים היא של הממשלה, שהמשיכה בהפיכה הלא חוקית למרות האזהרות".

המונים פתחו הבוקר ביום שיבושים, במחאה על המהפכה המשפטית ובצל צמצום עילת הסבירות, שאושר אמש בכנסת ברוב של 64 ח"כים. החל משעות הבוקר המוקדמות יצאו צעדות של מפגינים ונחסמו כבישים מרכזיים ברחבי הארץ. המשטרה השתמשה במכת"זית לפינוי המפגינים. נכון לשעה 12:00, יותר מ-40 בני אדם נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully