וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר אנשי הסייבר במילואים שמפסיקים לשרת עלה ל-300: "לא נפתח יכולות למשטר עברייני"

11.7.2023 / 10:21

אחרי אישור החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה ראשונה, מילואימניקים מהמערך הקריטי של צה"ל מרחיבים את הפסקת ההתנדבות שלהם: "עבודת הפיתוח לא יכולה להתבצע תחת עננה כה חמורה". יוצאי שב"כ כתבו: "ההפיכה המשטרית פוערת סדקים במערכים קריטיים בגופי הביטחון"

יום השיבושים: מחאות נגד המהפכה המשפטית ברחבי הארץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפגיעה במערך הסייבר ההתקפי של צה"ל בעקבות אישור צמצום עילת הסבירות בקריאה ראשונה מתעצמת הבוקר (שלישי) עם הודעת כ-50 אנשי מילואים נוספים מהמערך הקריטי על הפסקת השירות במילואים. בכך, עלה ל-300 מספר אנשי המערך שהודיעו על הפסקת שירותם.

"ממשלת נתניהו הוכיחה שפניה לריסוק מדינת ישראל", כתבו 300 הלוחמים בעצומה שפרסמו. "העברת חוק ביטול עילת הסבירות היא הלבנה הראשונה בהפיכתה של מדינת ישראל למושחתת, חשוכה, וחלשה. ההתעמרות המתוקשרת ביועמ"שית מדגישה את כוונותיה של הממשלה: ריסוק שלטון החוק ועצירה של המחאה העממית נגד ההפיכה דרך אלימות בלתי-חוקית".

מחאת המילואימניקים נגד המהפכה המשפטית. יונתן זינדל, פלאש 90
"עבודת הפיתוח לא יכולה להתבצע תחת עננה". מחאת אנשי המילואים/פלאש 90, יונתן זינדל

"יכולות סייבר רגישות ובעלות פוטנציאל לשימוש לרעה, אסור שיופקדו בידי ממשלה עבריינית המערערת את יסודות הדמוקרטיה", הוסיפו אנשי המילואים. "עבודת הפיתוח שלנו לא יכולה להמשיך להתבצע תחת עננה משפטית ומוסרית כה חמורה".

עוד הזהירו מחלחול הנזק לעומק המערך: "בימים האחרונים אנו שומעים קולות מחברינו המשרתים, האמון ביכולתה של הממשלה להנחות את עבודת הסייבר ההתקפי נסדק עמוקות. זוהי סכנה ברורה ומיידית. לא
נפתח יכולות למען משטר עברייני, ולא נסייע בהכשרת דור העתיד של הסייבר ההתקפי".

יוצאי שב"כ הוציאו גם הם הודעה בה הזהירו, "ההפיכה המשטרית פוערת סדקים אמיתיים שהולכים ומתרחבים במערכים קריטיים בגופי הביטחון". הם כתבו, "החברה הישראלית, שכיוצאי שב"כ מוכרת לנו היטב, מצויה ברגעים אלו ממש בקיטוב הרסני שלא היה כמותו מעולם", וקראו לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יום השיבושים: מחאות נגד המהפכה המשפטית כביש 5. 11 ביולי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מחאות ברחבי הארץ, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם בוגרי אמ"ן מחקר פרסמו היום עצומה ובה עשרות חתימות של קציני וחיילי מילואים ביחידה, שאומרת שבמקרה שהחקיקה תימשך, הם יסרבו לשרת. "אנו החתומים מטה, קציני וחיילי המילואים של חטיבת המחקר ובוגרי החטיבה, אשר שירתנו את מדינת ישראל במסירות ובאהבה, קוראים לעצירה מיידית של החקיקה האנטי דמוקרטית", נאמר בעצומה.

עוד נכתב כי החקיקה "החד צדדית" קורעת את העם ולנוכח זאת: "אם לא תושג הסכמה רחבה בנושא, אנו נפסיק להתנדב לשירות מילואים בחטיבת המחקר". אנשי המודיעין אמרו כי "הדמוקרטיה היא היתרון היחסי של ישראל על שכנותיה" והתריעו כי "פגיעה בדמוקרטיה היא פגיעה בביטחון המדינה". הם הוסיפו כי הם מבינים את הסכנות הטמונות במהלך שלהם, אך למול האיום, הם רואים בו את צו השעה. "לא נשרת דיקטטורה", נכתב בסוף העצומה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מחייך במליאת הכנסת. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת, דוברות הכנסת
הכנסת מאשרת את צמצום עילת הסבירות/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הלילה, הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק צמצום עילת הסבירות. 64 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-56 התנגדו לה. מדובר בחוק הראשון במהפכה המשפטית של הקואליציה, שמקודם ללא הסכמות. מיד עם סיום ההצבעה, חברי הקואליציה מחאו כפיים וחברי האופוזיציה צעקו "בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully