וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ביג עדכנה: "עומדים מאחורי ההחלטה, אבל שוכרים יוכלו לפתוח"

10.7.2023 / 12:36

לאחר שעובדים רבים התנגדו להחלטת קבוצת "ביג" השבית את מרכזיה, מסרה הקבוצה כי בעלי עסקים השוכרים במרכזים יוכלו לבחור האם לפתוח מחר את החנויות או לא. כמו כן, הודיעה הקבוצה כי חנויות ועסקים שיבחרו להצטרף להשבתה לא ישלמו שכר דירה על יום זה

מאי גולן על איום השבתת מרכזי ביג בעקבות אישור ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה/אנה ברסקי

קבוצת מרכזי "ביג" עדכנה היום (שני) כי היא עומדת מאחורי החלטתה להשתתף ביום ההשבתה המתוכנן בשלישי, אולם מסרה כי בעלי עסקים שוכרים במרכזים יוכלו, אם יבחרו, לפתוח את החנויות שלהם.

"כששמירה על הדמוקרטיה היא הבסיס להחלטתה, ביג עומדת מאחורי הודעתה. יחד עם זאת ככל שיהיו שוכרים במרכזים שיבקשו לפתוח היא תכבד את רצונם ולא תמנע זאת מהם", מסרה הקבוצה. עוד נמסר כי כדי לעודד שוכרים להשתתף בשביתה, חנויות שיבחרו להצטרף להשבתת המרכזים מחר, לא ישלמו שכר דירה על יום זה.

קניון ביג פרדס חנה סגור. יואב איתיאל, יואב איתיאל
חנויות שישבתו לא ישלמו שכר דירה על אותו היום/יואב איתיאל, יואב איתיאל

אתמול בוקר הודיעה קבוצת ביג על הצטרפותה למחאה נגד המהפכה המשפטית, וליום ההשבתה שעתיד להתקיים בשלישי. מהקבוצה נמסר כי "אישור החוק לביטול עילת הסבירות הוא "צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה. חקיקה כזו תהווה פגיעה אנושה בוודאות העסקית והכלכלית של ישראל, ותסכן באופן ישיר ומידי את קיומנו כחברה מובילה בישראל".

היום בבוקר, תקף ח"כ אלמוג כהן את בעלי קבוצת ביג, וכינה אותם "חזירים". כהן מסר כי בעלי הקבוצה "ניזונים מתושבי הנגב ורוצים לסגור את המתחם כי לא מסתדר להם עם הדעה הפוליטית". עוד מסר הח"כ כי "בדמוקרטיה תוססת כל אחד יבחר אם להחרים או לא", וטען כי הם כופים את דעתם הפוליטית על התושבים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) בעצרת תמיכה במהפכה המשפטית שמובילה הממשלה

1 ביוני 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
כינה את בעלי הקבוצה "חזירים", אלמוג כהן/פלאש 90, אבשלום ששוני

הצהרתה האחרונה של קבוצת ביג מגיעה לאחר שבעלי חנויות במתחמי הקבוצה הביעו את כעסם על כך שלא יפוצו על יום השביתה. במתחם ביג בבאר שבע טענו עובדים, גם אלו התומכים במחאה וגם המתנגדים לה, כי אסור לפגוע בפרנסתם.

"אני נגד ההפיכה המשטרית ובעד המחאה. אבל אני אומר לך קודם כל, הם לא יכולים לקבוע לעסקים או רשתות לסגור או לא. יש פה אנשים עם מגוון דעות, אין קשר בין הדברים", הסביר מתנגד לרפורמה העובד במתחם. עובד אחר, תומך הרפורמה, מסר כי "זה לא בסדר, יש פה פרנסה של אנשים, יש פה רשת, אבל מנגד יש פה עסקים פרטיים, מי ישלם להם את היום הזה? מי יפצה אותם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully