וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הצוואה של ברלוסקוני: 100 מיליון אירו לזוגתו, השליטה באימפריה תחולק בין ילדיו

ראש ממשלת איטליה לשעבר, שמת בחודש שעבר, הוריש סכום נכבד לחברת מפלגתו ובת זוגו בת ה-33. השליטה בחברת האחזקות המשפחתית עברה לשני ילדיו מאשתו הראשונה, שיתחלקו ביתר הנכסים עם שלושת ילדיו הנוספים. 30 מיליון אירו חולקו לחבר מפלגה שנכלא בשל קשריו עם המאפיה

סילביו ברלוסקוני ובת זוגו מרטה פאשינה בנאפולי, איטליה, 20 במאי 2022. רויטרס
סילביו ברלוסקוני ובת זוגו מרטה פאשינה בנאפולי, איטליה, 20 במאי 2022/רויטרס

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני הוריש מאה מיליון אירו לבת זוגו, מרטה פאשינה, ואת השליטה בחברת האחזקות המשפחתית לשני ילדיו הגדולים - כך דווח היום (שישי) בגרדיאן, מפי מקור המעורה בנושא.

ראש ממשלת איטליה לשעבר, שכיהן בתפקיד לאורך שלוש קדנציות שונות ומת בחודש שעבר, שלט על אימפריה בשווי מוערך של יותר משישה מיליארד אירו. הוא חילק בצוואתו גם מאה מיליון אירו לאחיו, פאולו, ו-30 מיליון אירו למרצ'לו דל'אוטרי, סנאטור לשעבר מטעם מפלגתו "פורצה איטליה" שריצה עונש מאסר על קשרים עם המאפיה.

ראש ממשלת איטליה לשעבר, שמת בחודש שעבר, הוריש סכום נכבד לחברת מפלגתו ובת זוגו בת ה-33. השליטה בחברת האחזקות המשפחתית עברה לשני ילדיו מאשתו הראשונה, שיתחלקו ביתר הנכסים עם שלושת ילדיו הנוספים. 30 מיליון אירו חולקו לחבר מפלגה שנכלא בשל קשריו עם המאפיה.

מרתה פשינה, בת זוגתו של סילביו ברלוסקוני, בוכה בטקס ההלוויה שלו במילאנו, איטליה 14 ביוני 2023. רויטרס
פשינה בוכה בטקס ההלוויה שלו במילאנו, בחודש שעבר/רויטרס

בת זוגו האחרונה וחברת מפלגתו, פאשינה בת ה-33, ניהלה עמו מערכת יחסית מאז 2020. השניים ערכו טקס נישואים "סמלי" במרץ 2022, ולפי הדיווחים, ברלוסקוני התייחס אליה כאל אשתו כשהיה על ערש דווי.

ברלוסקוני כתב את צוואתו ביד על פנקס צהוב המסומן בנייר המכתבים של אחוזתו ליד מילאנו - וילה סן מרטינו - וחתם עליה ב-2 באוקטובר אשתקד, שבועות לפני חזרת מפלגתו לממשלה כחלק מהקואליציה בהובלת מפלגת "האחים של איטליה" של ג'ורג'ה מלוני.

על פי סוכנות הידיעות האיטלקית אנסה, ההחלטה על חברת האחזקות התקבלה עוד ב-2006. ברלוסקוני, שמת מלוקמיה בגיל 86, כתב בצוואה: "אני מחלק שווה בשווה את המניות הזמינות בין ילדי מרינה ופייר סילביו. את כל השאר אני מחלק שווה בשווה בין חמשת ילדי מרינה, פייר סילביו, ברברה, אלאונורה ולואיג'י".

ברלוסקוני הביע את אהבתו לילדיו במכתב, ובמקביל הותיר הנחיות לגבי הנתחים בירושה שהותיר לפאשינה ודל'אוטרי. "תודה רבה, אני אוהב את כולכם כל כך, אבא שלכם", כתב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הלווייתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני בקתדרלה של מילאנו, 14 ביוני 2023. רויטרס
הלווייתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני בקתדרלה של מילאנו, 14 ביוני 2023/רויטרס

כל חמשת הילדים אמרו בהצהרה כי "אף בעל מניות לא יפעיל שליטה עקיפה אינדיבידואלית כוללת על Fininvest, שהופעלה בעבר על ידי אביהם".

דל'אוטרי, שריצה ארבע שנות מאסר, אמר שהוא "נרגש מאוד" מהידיעה על הירושה שהשאיר לו ברלוסקוני בסך 30 מיליון אירו. "לא ציפיתי לזה, למרות הידידות העמוקה שהייתה בינינו. אני מופתע, זה לא משהו שקורה כל יום".

ההון העצום של ברלוסקוני כלל את קבוצת הכדורגל של מונזה, נכסים שונים, יאכטות ויצירות אמנות, אבל הנכס העיקרי של המשפחה הוא מדיאסט, הערוץ המסחרי הגדול ביותר באיטליה שבאמצעתו עיצב ראש הממשלה לשעבר את השיח במדינה.

משפחתו שוקלת להפוך למוזיאון את הווילה שלו בסן מרטינו, שבה אירח פגישות עסקיות, פוליטיות אינטימיות וכן כמה ממסיבות החשק שלו שכונו "בונגה בונגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully