וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בהפגנה בעומר: שלושה יצאו מרכב - והחלו לתקוף מפגינים

מפגינים נגד המהפכה המשפטית התכנסו מול ביתו של חבר הכנסת שלום דנינו מהליכוד, ובמהלך ההפגנה, כך לטענת המוחים, נהג רכב שעבר במקום ניסה לדרוס אותם, ולאחר מכן - יצא מרכבו והחל לתקוף את המפגינים יחד עם שניים נוספים. אב ובנו נעצרו בחשד לתקיפה | צפו בתיעוד

אחרי שלטענת המפגינים ניסה לדרוס אותם, הנהג יצא מרכבו והחל לתקוף אותם | תיעוד/טלי ברמן

עשרות מפגינים נגד המהפכה המשפטית התכנסו היום (שישי) מול ביתו של חבר הכנסת שלום דנינו (הליכוד) שביישוב עומר, כשבמהלך ההפגנה, כך לטענת המוחים, נהג רכב שעבר במקום ניסה לדרוס אותם. לאחר מכן - הנהג יצא מרכבו והחל לתקוף באלימות יחד עם שניים נוספים שהיו עמו, את המפגינים. צפו בתיעוד.

אחד מהם צעק: "אני אזיין אתכם", תוך שהוא חובט במפגינים ובטלפונים שלהם שבאמצעותם תיעדו את התקיפה. "מנסים לדרוס מפגינים, ואז יוצאים ומרביצים", טענו כמה מהמפגינים. כתוצאה מהתקיפה, כמה מהמוחים שהיו במקום נפצעו והזדקקו לטיפול רפואי.

כעבור זמן מה, לאחר שהשלושה שבו לרכבם, נהג הרכב נסע מטרים ספורים ואז יצא שוב מהרכב, כשהפעם הוא נושא עמו מקל, באמצעותו ניסה להכות את המפגינים. מאוחר יותר, במשטרה הודיעו כי שניים מהתוקפים, אב ובנו - נעצרו.

נהג רכב תקף מפגינים בעומר/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכות יוצרים

זוהי אינה הפעם הראשונה בה עוברי אורח נוהגים באלימות כלפי מפגינים נגד המהפכה המשפטית.

ביום רביעי האחרון כך יצוין, במהלך ההפגנה ההמונית בנתיבי איילון בעקבות הדחתו ופרישתו מהמשטרה של מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, נהג רכב דרס מפגינים באיילון. השוטרים שהיו במקום השתלטו על הרכב ועצרו את הנהג, שנלקח מהמקום לחקירה, המפגין שנדרס נפצע באורח קל. מאוחר יותר, רכב נוסף דהר במהירות לתוך המפגינים תוך שהוא פוגע בכמה מהם.

המפגינים בתל אביב התכנסו ברחוב קפלן-צומת עזריאלי ומשם החלו לרדת לנתיבי איילון שנחסמו לתנועה משני הכיוונים. בתגובה, המשטרה חסמה את רחוב קפלן לכל אורכו. קצת אחרי השעה 20:00, השוטרים שהיו במקום, בהם גם כאלו רכובים על סוסים החלו בניסיונות לפנות את המפגינים מאיילון. בחלוף כמה שעות - המפגינים התפנו מהנתיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully