וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרים גלגל והניף אצבע משולשת לשוטר: צעיר מפוריידיס השתולל עם טרקטורון - ונעצר

7.7.2023 / 17:40

נהג הטרקטורון הרים גלגל והמשיך בנסיעה פרועה, בזמן שחברו שנכח במקום תיעד אותו. כמה ימים לאחר מכן, המשטרה איתרה את התיעוד שהועלה לטיקטוק ועצרה את הנהג שנחקר באזהרה - ושוחרר בתנאים מגבילים | צפו בתיעוד

הרים גלגל והניף אצבע משולשת לשוטר: צעיר מפוריידיס השתולל עם טרקטורון - ושוחרר/דוברות המשטרה

המשטרה עצרה השבוע נהג טרקטורון בן 20, תושב המועצה המקומית פוריידיס, לאחר שתיעד את עצמו מבצע עבירת תנועה, והעלה את התיעוד לחשבון הטיקטוק שלו.

לפי הודעת המשטרה, נהג הטרקטורון הרים גלגל ונסע בצורה פרועה שסיכנה את חייו ואת חיי יתר הנוסעים בדרכים. "כאשר הגיע מולו ניידת משטרה, הנהג הרים אצבע משולשת והמשיך בנסיעה פרועה תוך כדי שהוא מזלזל בשלטון החוק ונמלט מהמקום, כל זאת כאשר חברו שנכח במקום תיעד אותו מבצע את העבירה", מסרו.

כמה ימים לאחר מכן, המשטרה איתרה את התיעוד שהועלה לטיקטוק, ובאמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחה לזהות את הנהג ולעצור אותו. הנהג עוכב לתחנת זכרון יעקב, נחקר באזהרה ונרשמו נגדו דוחות. לאחר מכן, הוא שוחרר בתנאים מגבילים. הטרקטורון, לפחות לבינתיים - נמצא במשטרה.

הטרקטורון שהוחרם על ידי הצעיר מפוריידיס. דוברות משטרת ישראל
הטרקטורון של הצעיר מפוריידיס שהוחרם על ידי המשטרה/דוברות משטרת ישראל

מבחינת תושבי פוריידיס וזכרון יעקב השכנה, זו "טיפה בים". רעשי טרקטורונים, אופנועים "משופרים" וכלי רכב "משופרים" אחרים ממשיכים לנסר את שלוות הכפר והמושבה, בעיקר בסופי השבוע ובעיקר בשעות המנוחה - וקצרה ידה של המשטרה מלהושיע.

המשטרה עסוקה באין ספור משימות חשובות ועל כל אלה, נוספו לה השנה הפגנות המחאה. בעיית הרעש העולה מן הכפר החלה הרבה קודם לכן - וטרם נפתרה. גם מפגש תושבים מזכרון יעקב עם מפקד התחנה שנערך בחודש ינואר האחרון הוליד תקוות שהתבדו. הרעשים הבלתי פוסקים עליהם הלינו - נותרו כשהיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully