וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברי אודיי: "קיימתי יחסי מין עם דונלד טראמפ ג'וניור בשירותים של מועדון גייז"

9.7.2023 / 0:08

הזמרת ודוגמנית הפלייבוי אוברי אודיי חשפה שהרומן שלה עם דונלד טראמפ ג'וניור התחיל "בשירותים של מועדון גאה", כשהשניים מוקפים בגברים בתחתונים. היא סיפרה שעל אף הדעות הקיצוניות שהוא משמיע כיום נגד קהילת הלהט"בק+, אז "הוא הרגיש מאוד בנוח"

אוברי אודיי בשיר couple goals/aubreyoday@

הזמרת אוברי אודיי חשפה בפודקאסט שהפעם הראשונה שקיימה יחסי מין עם דונלד טראמפ ג'וניור הייתה בשירותים במועדון של הקהילה הלהט"בית.

כבר ב-2018 פורסם שטראמפ הצעיר בגד באשתו עם הזמרת, כוכבת הריאליטי ודוגמנית הפלייבוי לאחר שהשניים נפגשו על הסט של העונה החמישית של הריאליטי המצליח בהגשת אביו "המתמחה - סלבס" Celebrity Apprentice בסוף 2011. "דברים התחילו להתחמם בין הצדדים לקראת סיום ההקלטה של התכנית", סיפר מקורב לאודיי ל-Us Weekly. על פי הטענות הרומן ביניהם החל בסוף 2011 ונמשך עד מרץ 2012 - בזמן בו ונסה הייתה בהריון עם ילדם השלישי. מאז הוא וונסה התגרשו.

כשהתארחה בפודקאסט Mea Culpa של עורך דינו שלעבר של טראמפ והעבריין המורשע מייקל כהן, אודיי בת ה-39 נזכרה בפעם הראשונה שהיא ובנו הבכור של נשיא ארה"ב לשעבר קיימו לכאורה יחסי מין. "הנחתי במועדון גייז ובפעם הראשונה שיצאנו יחד - הוא כל כך רצה לראות אותי - שאמרתי לו, 'טוב, אני הולכת להיות במועדון גייז הלילה'", היא סיפרה, "אז דון הגיע למועדון - ואני אומרת לכם שזו אחת ממסיבות הגייז הגדולות בניו יורק, זה מועדון ענק. כולם היו בתחתונים או פחות מזה".

בעוד שכוכבת MTV לשעבר חשבה ש"אין סיכוי" שטראמפ בן ה-45 ייהנה מהסיטואציה, אבל היא טענה שהוא הרגיש "סופר בנוח" - למרות דעותיו הנוכחיות נגד קהילת הלהטב"ק+. "הסתכלתי על האינסטגרם שלו בפעם הראשונה מזה שנים וראיתי כל מיני בדיחות מזלזלות על הקהילה הגאה...", היא סיפרה, "חשבתי לעצמי: 'גבר, היה לך סופר נוח במועדון הגאה הזה'. למעשה, כל כך נוח שבסופו של דבר הלכנו לשירותים ובפעם הראשונה שלנו - קיימנו יחסי מין בשירותים של מועדון גייז".

למרות שזו הייתה הפעם הראשונה שלהם, הסולנית לשעבר של דניטי קיין, טענה שהם חלקו קשר רגשי חזק עוד לפני כן. לפי אודיי, הזוג החל להתאהב זה בזו בזמן שעבדו בסדרה "המתמחה" ב-2011. "אני חושבת ששמנו לב די מהר שצחקנו בכל פעם שאחרים לא", הסבירה, "היינו קורצים אחד לשנייה כשמשהו היה מצחיק, אבל אף אחד אחר לא היה מוכן להודות בזה... פשוט ראינו את הנשמה של כל אחד מאיתנו האחד בשנייה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דונלד טראמפ ג'וניור בכינוס השמרנים באורלנדו, פלורידה, 26 בפברואר 2021. רויטרס
דונלד טראמפ ג'וניור בכינוס השמרנים באורלנדו, פלורידה, 26 בפברואר 2021/רויטרס

בזמן הרומן לכאורה, טראמפ ג'וניור היה נשוי לאשתו הראשונה, ונסה טראמפ. הזוג, שהיו נשואים מ-2005 עד 2018, חולקים חמישה ילדים. עם זאת, מקור טען בפני Page Six בעבר שדונלד ג'וניור היה כל כך רציני לגבי אודיי, שהוא לכאורה אמר לונסה שהוא עוזב אותה בשביל הזמרת. עם זאת, לדברי מקור שני, משפחתו היא ש"לחצה עליו להישאר בנישואיו".

"אני כל כך מאוכזבת ממה שהוא הפך להיות"

על אף שטענה בעבר שדונלד ג'וניור והיא היו "חברי נפש", אודיי אמרה שהיא אפילו לא מזהה יותר אותו מאז שהפך לפוליטיקאי. "אתה יודע איזו ליברלית בלב שלם אני ואתה יודע איך אני לוחמת צדק חברתי מאז שנולדתי וחונכתי בידי אחד", אמרה הזמרת לכהן, "אין סיכוי שאי פעם יכולתי לאהוב את האדם שאנחנו רואים היום. אז, זה מראה לך איזו טרנספורמציה הוא עושה או עשה מאז שהוא היה הגבר שהייתי מכנה כנפש התאומה שלי".

כוכבת MTV לשעבר דנה ברומן שלהם בפעם הראשונה בראיון ל-Page Six בשנה שעברה. "אני אוהבת אותו. אוהבת, אהבתי, אוהבת. תמיד תהיה לי אהבה אליו", אמרה הזמרת, "אבל ראיתי אותו בוחר בחיים לא אותנטיים - עבור המעמד, הכוח, מה שזה לא יהיה. אני כל כך מאוכזבת ממה שהוא הפך להיות".

למעשה, הפרידה שלהם הייתה כל כך קשה שאודיי "ויתרה" על מציאת אהבת אמת שוב. "אני חושבת שלמצוא את מה שהיה לו ולי יהיה כנראה מאוד מאוד קשה - ואני לא מתבססת על זה", אמרה.

דונלד ג'וניור מעולם לא התייחס לפרשה לכאורה ולא הגיב לבקשתם של Page Six לתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully