וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דונלד טראמפ בגד במלניה עם שתי כוכבות פורנו בו זמנית?

25.3.2018 / 13:20

בראיון בו חשפה כוכבת הפלייבוי לשעבר, קרן מקדוגל, את הפרטים על הרומן שניהלה לדבריה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לפני יותר מעשור - היא דיברה גם על עמיתתה סטורמי דניאלס שטוענת שקיימה יחסי מין עם הנשיא כשזה נפש עם מקדוגל: "זה לא יכול להיות. הייתי לצידו כל הזמן"

צלמים זמניים מורשים

פרשת הרומן האסור בין נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, לכוכבת הפורנו והפלייבוי קרן מקדוגל, מקבל תפנית מעניינת כשלמקדוגל נודע שהיא ככל הנראה לא הייתה המאהבת היחידה שלו בתקופה בה השניים לכאורה ניהלו רומן לפני יותר מעשור. דוגמנית הפלייבוי, שעדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לתביעה שהגישה כדי להשתחרר מהסכם השתיקה שחתמה עליו בנושא, סיפרה בראיון טלוויזיה ראשון ששודר בחמישי ברשת CNN על הרומן שניהלה, שוב לכאורה, עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. לדבריה, הרומן נמשך עשרה חודשים לאורך השנים 2006-2007, בזמן שהיה כבר נשוי למלניה.

היא סיפרה על המפגש הראשון שלהם באחוזת פלייבוי, כשהוא הגיע לצלם שם את "המתמחה", וגם את מאורעות המפגש האינטימי הראשון שלהם. "אחרי המפגש האינטימי שלנו הוא ניסה לשלם לי - ולא ידעתי איך להגיב לזה", היא סיפרה למראיין אנדרסון קופר, "הסתכלתי עליו ואמרתי לו 'זו לא אני. אני לא בחורה מהסוג הזה'. הוא אמר לי בתגובה: 'את מאוד מיוחדת'". לדבריה, כשעוזרו הביטחוני של טראמפ הסיע אותה הביתה, היא פרצה בבכי: "הייתי ממש עצובה. זה ממש הכאיב לי".

למרות המפגש הבעייתי, היא חזרה אליו והשניים המשיכו להיפגש על בסיס קבוע לפחות חמש פעמים בחודש וניהלו מערכת יחסים רצינית שנמשכה עשרה חודשים. לדבריה, השניים קיימו יחסי מין לא מוגנים וזה מימן עבורה את הטיסות אליו. כשנשאלה אם הוא אמר לה פעם שהוא אוהב אותה היא ענתה: "כל הזמן. הוא תמיד אמר לי שהוא אוהב אותי".

קרן מקדוגל לצד דונלד טראמפ. twitter, צילום מסך
קרן מקדוגל לצד דונלד טראמפ. תמונה מ-2006/צילום מסך, twitter

קרן מקדוגל בראיון ל-CNN:

מקדוגל לכאורה סיימה את הקשר ביניהם כשלא יכלה עוד לשאת את האשמה שבבגידה של טראמפ באשתו הטריה, מלניה. "אני מאוד מצטערת על מה שעשיתי. לא הייתי רוצה שיעשו לי את זה", היא אמרה בראיון, "הרגשתי מאוד אשמה. בסוף זו הייתה ההחלטה שלי לסיים את הרומן. מה אני יכולה להגיד חוץ מזה שאני מצטערת. אני ממש מצטערת".

אם כל זה לא מטריד אתכם מספיק, מסתבר שטראמפ נהג להשוות בין מקדוגל לבתו, איוונקה, "הוא אמר לי שאני מזכירה את בתו הגדולה, איוונקה. אמר לי שאני יפה וחכמה בדיוק כמוה. הוא מאוד גאה באיוונקה, כפי שהוא צריך להיות. היא אישה מבריקה, יפה, היא - אתה יודע, זאת הבת שלו והוא צריך להיות גאה בה. לא היה הרבה מה להשוות בינינו ובכל זאת כנראה שהיה, כן. הוא דיבר עליה הרבה".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם בתו איוונקה. אי-פי, AP
", מסתבר שטראמפ נהג להשוות בין מקדוגל לבתו, איוונקה, "הוא אמר לי שאני מזכירה את בתו הגדולה, איוונקה. אמר לי שאני יפה וחכמה בדיוק כמוה."/AP, אי-פי

אחת התגובות להשוואה שעשה טראמפ בין מקדוגל לאיוונקה, בתו:

מה שהפתיע במיוחד את מקדוגל היא הידיעה שהוא לכאורה קיים יחסי מין עם כוכבת פורנו נוספת בשם סטורמי דניאלס, "לא ידעתי שהוא נפגש עם עוד נשים. חשבתי שאני היחידה בחייו, מלבד כמובן אשתו", היא אמרה, "זה נשמע הגיוני. אם הוא עושה את זה מאחורי הגב של אשתו, למה שהוא לא יעשה את זה מאחורי גבי?". המפגש האינטימי של טראמפ ודניאלס אירע במהלך טורניר גולף מפורסם באגם טאהו ביוני 2006. טראמפ הזמין את מקדוגל להתלוות אליו לסוף השבוע, אז הוא גם פגש בדניאלס.

"הוא הגיע לשם ואמר לי 'הו, יש כאן כמה כוכבות פורנו שרוצות תמונה איתי'", היא משחזרת, "אחת הבנות הייתה דניאלס. הדבר הראשון שחשבתי עליו כששמעתי על המפגש האינטימי שלהם הוא שזה לא הגיוני. איך היא הייתה יכולה להיות איתו כשאני הייתי שם איתו?". היא המשיכה: "הפעם היחידה שלא היינו ביחד בטיול הזה הייתה כשהוא היה על מגרש הגולף. הייתי לצידו בכל אירוע, בכל אפטר-טינג, מסיבות, דברים שקרו במהלך היום. הייתי שם. זו הסיבה שאני לא מבינה את זה".

דונלד טראמפ, קרן מקדוגל וסטורמי דניאלס. instagram, מערכת וואלה! NEWS
הרומן המשולש של טראמפ? מימין לשמאל: סטורמי דניאלס, דונלד טראמפ וקרן מקדוגל/מערכת וואלה! NEWS, instagram

כוכבת הפורנו אלנה אוונה נכחה גם בסוף השבוע הסוער הזה וסיפרה ל Inside Edition: "היינו שם כדי לעשות קצת כיף, לחייך, לוודא שהמשתתפים ייהנו". למחרת, היא שאלה לכאורה את סטרומי דניאלה על המפגש שלה עם טרמפ, " סטרומי אמרה לי 'תדמייני את זה: דונלד טראמפ רודף אחרי מסביב לחדר שלו בתחתונים צמודים". מקדוגל עדיין מבולבלת שזה קרה ללא ידיעתה, "אני לא יכולה להבין איפה הוא מצא את הזמן חוץ מהיום שעזבתי. זו אולי האפשרות היחידה", היא אמרה, "אני לא מבינה איך? איך זה קרה?".

טראמפ הכחיש את שני הרומנים. דניאלס צייצה בטוויטר שהנשיא שיקר והפר את החוק כדי להסתיר את הרומן ביניהם. היא צייצה בתגובה למשתמש שטען שלאף אחד לא אכפת שהיא ישנה עם הנשיא לפני 12 שנה: "מבחינה טכנית לא ישנתי עם הנשיא לפני 12 שנה. לא היה רגע שישנו (חחח) והוא היה רק כוכב ריאליטי מטופש. אני לא מסכימה איתך, לאנשים כן אכפת שהוא שיקר לגבי זה, שלח לי בריונים והפר את החוק כדי להסתיר את זה, ודרך אגב, אני לא הולכת לשום מקום xoxoxo".

סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ. צילום מסך
סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ/צילום מסך

בשבוע שעבר הגישה מקדוגל תביעה נגד חברת אמריקן מדיה, המוציאה לאור של הצהובון נשיונל אנקוויר - ששילם לה 150 אלף דולר במהלך קמפיין הבחירות של 2016 כדי לא לספר על היחסים עם טראמפ. מגזין ניו יורקר פרסמו בחודש שעבר מאמר שכתבה מקדוגל על הרומן. חבר של מקדוגל העביר למגזין את המאמר ומקדוגל אישרה את פרסומו. באמריקן מדיה הכחישו שהם שילמו כסף כדי "להרוג" סיפור שיביך את טראמפ. "הסיפור בחוץ. אני לא מספרת אותו כדי לקבל כסף", היא מבהירה בריאיון ב-CNN, "אני בסך הכול נלחמת עבור הזכויות שלי כדי להוכיח שהחוזה שנחתם היה לא חוקי".

דניאלס הגישה תביעה נגד הנשיא ואמרה שטראמפ מעולם לא חתם על הסכם השתיקה שנוגע ליחסים "אינטימיים" מחוץ לנישואים ב-2006. דניאלס קיבלה 130 אלף דולר במסגרת ההסכם. עורך דינו של טראמפ, מייקל כהן, הודה ששילם לדניאלס לקראת הבחירות. עורכי הדין שמייצגים את טראמפ ואת אמריקן מדיה הגישו השבוע תביעה נגד דניאלס, ודורשים ממנה פיצויים של 20 מיליון דולר לפחות על הפרת ההסכם.

קטע נוסף מהראיון של קרן מקדוגל ל-CNN:

והמסר שלה לאיוונקה טראמפ:

סטורמי דניאלס. CBS / 60 minutes, צילום מסך
האם סטורמי דניאלס ניהלה רומן קצר עם דונלד טראמם?/צילום מסך, CBS / 60 minutes

הציוץ של סטורמי דניאלס:

הציוץ של סטורמי דניאלס. צילום מסך
צילום מסך, טוויטר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully